تفاهمنامه همکاری بین ستاد فناوری نانو و سازمان تات در راستای رسوخ نانو به حوزه کشاورزی منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشگاه هنر شیراز تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مرکز وکلای قوه قضاییه و آغاز ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه خبر داد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
ارسلان مالکی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با معاونت امور تعاون وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی برای ساخت مسکن با استفاده از توان تعاونی‌های دارای صلاحیت و خوش‌سابقه خبر داد.
با انعقاد تفاهم‌نامه ای چهارجانبه ناحیه نوآوری دانشگاه تهران به منظور استقرار استارت آپ ها، شرکت ها و واحدهای فناور راه اندازی می شود.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه وآغاز پروژه اتصال مدارس کشور به شبکه فیبر نوری، کاهش شکاف دیجیتالی را گام مهمی برای اجرای عدالت آموزشی دانست.
تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه کشاورزی با ۴ اتحادیه دامی کشور در راستای گسترش فرهنگ بیمه و توسعه بیمه فراگیر منعقد شد.
آیین انعقادتفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و بانک رفاه کارگران با حضور مدیران عامل ۲ مجموعه در حالی برگزار شد که طرفین بر سرمایه گذاری در توسعه فعالیت های معدنی تاکید کردند.
رئیس سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای مناسب‌سازی ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های افراد دارای معلولیت و سالمندان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مشهد ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای تجهیز ۲ هزار اقلام آموزشی مدارس سطح استان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۰۰ پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه ۱۰ خواهد بود.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان صندوق نوآوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد.
در نمایشگاه تستا ۱۴۰۱ که همزمان با هفته پژوهش و فناوری و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۵۲۵ تفاهم‌نامه فروش محصول و خدمات منعقد شد.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: سیاست خودکفایی کودهای کشاورزی با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی اجرایی می‌شود.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با انعقاد شش تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و همچنین تقدیر از کارکنان خلاق مجتمع مس شهربابک به کار خود پایان داد.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به تفاهم‌نامه میان این شرکت و شرکت شهرک‌های صنعتی، رعایت حقوق عامه شهروندان را از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه دانست.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
یکی از اقدامات بنیاد ملی نخبگان ایجاد شهرک نخبگانی است که با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ سراسر کشور شرایط آن فراهم می شود؛ قرار است در این شهرک ها مراکز آزمایشگاهی ساخته شود.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ