رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف روز اول مسابقات هیچ واکنشی به اتفاقات دیدارهای روز دوم از جمله بازی پرحاشیه سپاهان و تراکتور نداشت.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
مشروبات الکلی از جرائم اولویت‌دار استان یزد است و برخورد با خاطیان این حوزه با نهایت سختگیری انجام خواهد شد.
فدراسیون کاراته از محرومیت خاطیان رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد.
رئیس جمهور بنا بر مصوبه هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی و با عنایت به سوابق و تجارب محمدصادق خیاطیان یزدی، وی را به عنوان رئیس و عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
آمریکا در لایحه ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فیلم کشتار حیوانات باری در این استان مربوط به سال ۹۴ است گفت: با خاطیان برخورد قانونی شد.
جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی در حال قدم زدن در خیایان دیده شدند.
دولت سیزدهم اجرای حساب واحد خزانه را در دستور کار خود قرار داده است، اما برخی از نهاد‌ها نظیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکت‌های نفتی از اجرای این دستور سرباز می‌زنند. این مقاومت در مقابل اجرای قانون، باید توسط مسئولین دولت و دستگاه‌های نظارتی پاسخ داده شود تا قانون هرچه سریعتر اجرایی شود.
پس از گذشت یک سال از حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در علی آباد کتول، حالا خبر رسیده که دادستان این شهر برای خاطیان موضوع کیفرخواست صادر کرده است.
رئیس سابق کمیته انضباطی تاکید کرد که مبلغ هنگفت حکم ویلموتس را باید خاطیان پرونده بپردازند.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمع‌بندی سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
آیت الله مصطفی محقق داماد نوشت:دروقوع این حوادث به دنبال خاطی گشتن وحتی به مجازات خاطیان رده‌های پایین بسنده کردن نه درد وسوزعمومی را تسکین می‌بخشد ونه امیدی به عدم تکرارنظیر ان ایجاد میکند. زیرا این حوادث معلول است وباید درجستجوی علت‌ها بود.
باشگاه اتلتیکو مادرید از درگیری بین یکی از بازیکنان این تیم و گروهی از هواداران افراطی ابراز تاسف کرد و گفت تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با خاطیان به شدت برخورد می‌کند.
خبرنگاران حاضر د‌ر مقابل فدراسیون فوتبال پس از نزدیک به ۱۲ ساعت در نهایت کوچه اول خیایان سئول را ترک کردند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ثشاهد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ثشاهد در روزهای آینده بورس است.
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: رای مردم به آیت‌الله رییسی یعنی بازگشت به شعار انقلاب اسلامی.
همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» که از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد وحیدی وزیر کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ