طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
جشن خیابانی بازیکنان منچسترسیتی به دلیل بارش باران با تاخیر آغاز شد.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال برداشت گندم در خوزستان به دلیل بارش باران با دو هفته تأخیر آغاز شد.
مدیرکل صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت گفت: توان تولید واگن مترو داریم اما به دلیل عدم سفارش گذاری که ناشی از کمبود بودجه و تأخیر در بازگشت سرمایه سرمایه گذاران، تولید در این بخش انجام نشد
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس استان تهران با تاخیر آغاز می شود.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس با تاخیر آغاز می شود
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
دو مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل شرایط جوی با تاخیر آغاز خواهد شد.
به دلیل ورود دیرهنگام سفیان امرابط به درون زمین، بازی مراکش و کرواسی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد.
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
به دلیل تأخیر در پرواز، باشگاه پیکان درخواست تعویق دیدار با صنعت نفت را به سازمان لیگ ارسال کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر در پرواز سرخ‌پوشان به سمت رشت، به نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی نرسید.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دلیل تاخیر ۱۵ در آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی توضیح داد و تاکید کرد که با مسببین احتمالی برخورد شده است.
با پیگیری‌های باشگاه پیکان ویزای کار تمیروف به تازگی صادر شده، اما مدیران این باشگاه هنوز موفق به دریافت بلیت برای بازگشت وی به تهران نشده‌اند.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی اعلام کرد: انتظار ما پاییز کم‌بارش و بارش‌هایی کمتر از نرمال است. علاوه بر کم بودن میزان بارش‌ها، زمان آغاز آن‌ها نیز دیرتر خواهد بود چراکه فعالیت‌های سامانه مانسون زیاد است و فعالیت این سامانه، ورود سیستم‌های بارشی به کشور را با تاخیر مواجه می‌کند و به همین دلیل نیز بارندگی‌ها دیرتر شروع می‌شوند و شاید بارش‌های پاییزی نسبت به سال گذشته که کمتر از نرمال بود هم کمتر شود.
داده‌های ماه آوریل تا ژوئن، امروز دوشنبه نشان داد که اقتصاد ژاپن در نهایت بهبودی با تاخیر زیاد را از رکود ناشی از کووید آغاز کرده است اما چشم‌انداز همچنان به دلیل افزایش مجدد عفونت‌های کووید-۱۹، کاهش رشد جهانی، محدودیت‌های عرضه و افزایش قیمت موادخام که هزینه‌های زندگی خانوارها را افزایش می‌دهد، نامطمئن است.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ