معاون ارتقای کسب و کارهای تجاری سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که تجارت ایران با شرق قاره آفریقا در 5 ماه نخست سال 1401 برابر با حجم تجارت انجام شده در این منطقه قاره آفریقا، در سال گذشته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مالی یک شرکت زیست دارو گفت: در حال حاضر ظرفیت پالایش پلاسما در دنیا ٩٠ میلیون لیتر در سال است که ٣٠درصد آن طی سالهای 2015تا 2020افزایش یافته است.
افزایش دوبرابری خطر زوال عقل در افسرده‌ها؛ کاهش ۳۲ درصدی خطر سرطان با ۴ دقیقه ورزش روزانه؛ حتی مقدار اندک نوشیدنی الکلی، فشار خون را بالا می‌برد؛ برای دورکردن ریه‌ها از سرطان چکار کنیم؟
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق از افزایش دو برابری ظرفیت کادر درمانی هلال‌احمر ویژه ایام محرم خبر داد.
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان تسهیلات پرداختی تجهیز ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در سال گذشته ۵ همت بود که این رقم برای امسال با افزایش دو برابری، ۱۰ همت تعیین شده است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت زیرساخت ارتباطی ما تا انتهای سال ۱۴۰۲ دو برابر می شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بابت واردات گندم، ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن، برنج و کود تامین ارز با نرخ مصوب انجام شده است.
در اولین نشست قرارگاه اربعین موضوع دو برابر شدن افزایش پروازهای ویژه اربعین به عراق مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش دوبرابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
دبیرکل ناتو با تمجید از برنامه ژاپن برای افزایش دوبرابری بودجه دفاعی توکیو، گفت که این اقدام نشان‌دهنده اراده ژاپن برای مشارکت امنیتی بیشتر در یک جهان بی‌ثبات است.
بر اساس گزارش یک نشریه آمریکایی، میزان فروش و ارسال اسلحه از واشنگتن به کشورهای عضو ناتو در سال ۲۰۲۲، نسبت به سال گذشته تقریباً دوبرابر شده است.
افزایش بیش از دو برابری هزینه ثبت ازدواج؛ بفرمایید «حمایت»!هرچه شعار‌ها در خصوص تسهیل ازدواج جوانان پررنگ‌تر می‌شود و حتی جامه قانون می‌پوشد، واقعیت چیز دیگری نشان می‌دهد!
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
معاون اول قوه قضائیه، بخشنامه تعرفه‌های جدید دفاتر ازدواج و طلاق را امضا و ابلاغ کرد.
آن گونه که رسانه‌ها و کارشناسان می‌گویند تصمیم به اجرای این مصوبه می‌تواند دو علت داشته باشد؛ اول آنکه به منبع درآمدی جدیدی برای وزارت علوم تبدیل شود و ثانیا سدی باشد در برابر سیل مهاجرت دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور!
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از هدف‌گذاری افزایش دو برابری صادرات محصولات کشاورزی تا پایان برنامه هفتم خبر داد و گفت: صادرات کیوی به هند از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
بر اساس داده‌های منتشر شده، افزایش هزینه‌های انرژی سبب شده رقمی که آلمان برای بدهی‌های دولتی خود پیش‌بینی می‌کند، دو برابر مبلغ پیشین باشد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از افزایش دو برابری مصرف گاز در کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از امضای قرارداد صادرات ۴۰ دستگاه توربین ساخت ایران به روسیه خبر داد و اعلام کرد که تولید گاز ایران در دوران تحریم دو برابر شده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از افزایش دو برابری تولید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) در شرکت داروپخش خبر داد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از افزایش دو برابری تولید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) در شرکت کارخانجات داروپخش خبر داد.
دبیرکل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت گفت: پیش‌بینی می‌شود سود سهام عدالت که در پایان سال جاری پرداخت خواهد شد نسبت به سال گذشته دو برابر شود.
کامران ندری کارشناس مسائل پولی و بانکی با اشاره به اینکه قانون جدید چک از سال گذشته اجرایی شده است، گفت:با توجه به اینکه چک یک وسیله مبادله پول در کشور به حساب می‌آید که بسیار کارایی زیادی دارد، در مقابل برخی افراد با کشیدن چک‌های بلامحل باعث افزایش آمار چک‌های برگشتی می‌شدند که موضوع پرونده‌های زیادی را در دادسرا‌ها به وجود آورده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ