نشریه بیلد مدعی شده احتمال حضور توماس توخل روی نیمکت بایر لورکوزن جدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان معتقدند این اکتشاف از این نظر نادر است که در یک بافت کاملاً شهری رخ داده است که در آن احتمال یافتن شواهد باستان‌شناسی مرتبط با فرهنگ تئوتیئواکان بسیار کم بود.
از اتفاقات و گمانه‌ها اینطور به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته به تعویق خواهد افتاد.
همچنین به همراه مقبره کاتب فراعنه که در زمان کشف در شرایط خوبی قرار داشت، مقبره دیگری نیز که بسیار کوچکتر است کشف شده که احتمال دارد متعلق به یک کاهن باشد.
به احتمال بسیار زیاد چوکا با گرفتن امتیاز خوشه طلایی ساوه به لیگ یک برمی‌گردد.
شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.
هر دو ماده اصلی موجود در ترنک، یعنی فنتانیل و زایلازین، اثرات تخدیری سریعی، چون کاهش ضربان قلب و افسردگی تنفسی (کاهش دم و بازدم) دارند و به همین علت هم ترکیب ابرقوی آن‌ها می‌تواند احتمال اوردوز را بسیار بالا ببرد.
برخلاف بیست سال پیش، امروز احتمال بیشتری هست که مردم آمریکا با یک حمله تروریستی از سوی مهاجمان منفرد مواجه شوند تا از سوی یک سازمان تروریستی بسیار ساختارمند. تهدیدات انفرادی امروز می‌تواند به شیوه‌ای غیرقابل پیش‌بینی براساس انگیزه‌های گوناگون فعال شود.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
علی اصغر مجرد می‌گوید احتمال بسیار زیاد نیاز به عمل ندارد و برای درمان به امارات خواهد رفت.
بل می‌گوید: برای انفجار یک سلاح هسته‌ای، باید مواد به صورت عمدی جمع‌آوری شوند و معمولا این کار به یک یا دو روش انجام می‌شود. یک از این روش‌ها استفاده از وسیله‌ای است که اصطلاحا به آن تفنگ می‌گویند. با این روش از دو تکه اورانیوم بسیار غنی شده استفاده می‌کنند و یکی را به دیگری شلیک می‌کنند و این دو تکه با هم تشکیل یک «جرم بحرانی» داده و باعث انفجار آن‌ها می‌شود. این ساده‌ترین نوع سلاح هسته‌ای است و آمریکا در طول جنگ جهانی دوم، بمب هیروشیما را به همین روش منفجر کرد.
یک کارشناس حوزه آب و محیط زیست گفت: دریاچه ارومیه سال ۱۳۷۵، ۳۳ میلیارد متر مکعب آب داشت اکنون این میزان به کمتر از یک میلیارد متر مکعب آب رسیده است، در حال حاضر تقریبا می‌توان گفت ما به بدترین وضعیت رسیده‌ایم، زیرا سطح تراز دریاچه هرگز در سطح کنونی نبوده است.
علیرغم آن که جهان به تازگی بهبودی از تلفات ناشی از کووید -۱۹ را تجربه کرده احتمال ظهور و شیوع یک پاتوژن بسیار کشنده‌تر وجود دارد: آنفولانزای پرندگان.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است
امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا احتمال ازدست رفتن دومین جام جهانی برای امید بسیار پررنگ شود
کسانی که به فشارخون بالا، چربی خون، مرض قند، دیابت و بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند، احتمال سکته مغزی در آنها نسبت به دیگران بسیار زیادتر است و هر یک از این بیماری ها خودشان به تنهایی می توانند باعث سکته مغزی باشند.
تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار مقابل نساجی در سوپرجام آماده می‌شود که احتمال تغییر در خط دفاعی این تیم بسیار اندک است.
تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار مقابل نساجی در سوپرجام آماده می‌شود که احتمال تغییر در خط دفاعی این تیم بسیار اندک است.
پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که رواناب یخبندان احتمالا باعث رخ دادن "سرریز ویروسی" در دریاچه‌های مرتفع قطب شمال می‌شود. با این وجود، خوشبختانه احتمال آن که این رویداد باعث بروز یک پاندمی شود بسیار اندک به نظر می‌رسد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت:به واسطه ادامه ریزش بازار سرمایه و کاهش نقدینگی بسیاری از پول‌های سرمایه گذاران جذب سهام‌های با ارزش کمتر می‌شود و احتمالا این سهم‌ها دیر یا زود با حباب قیمتی رو به رو خواهند شد.
کارلوس کی‌روش بازیکنانی را برای اردوی اتریش برگزیده که به احتمال بسیار بالایی همین گروه منهای یک دروازه‌بان، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهند داشت.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.
آجیل کالری زیادی دارد و باید به میزان مصرف خود توجه داشته باشید. کافی است که از یک مشت آجیل در طول روز به عنوان میان وعده استفاده کنید که در غیر اینصورت اگر مصرفتان بیشتر شود، خطر افزایش کالری در بدن بالا می‌رود که احتمال اضافه وزن افزایش پیدا می‌کند. در مورد میزان آجیلی که در طول روز استفاده می‌کنید، دقت کنید، زیرا کالری‌اش بسیار بالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ