تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) میزبان دادوستد ۲۰ کیلوگرم شمش طلا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان طی هفته دولت خبرداد.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان در هفته دولت خبرداد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ۲۰ رایزن بازرگانی داریم که به ۴۰ نفر افزایش خواهند یافت، گفت: ۴۵ مرکز تجاری فعال در جهان داریم، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت برای کشور اهمیت دارد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.
منابع فلسطینی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی رخ داده است.
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ایم‌.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کی‌یف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کیف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
مدیرکل دفتر امور صید سازمان شیلات کشور گفت: سرانه مصرف ماهی در کشور حدود ۱۳ کیلو گرم بوده که هدف این است این عدد افزایش یافته و به ۲۰ کیلو گرم برسد.
مصرف بیش از حد آهن در زنان باردار سبب مشکلاتی همچون تولد نوزاد با وزن پایین، تولد نوزاد نارس و رشد ناقص جنین شود. میزان مصرف مکمل آهن به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۲۰ میلی گرم است و مصرف بیش از حد آن سبب درد شکم، استفراغ، تند شدن نفس و حتی کما می‌شود.
یک وعده ۱۵۰ گرمی ماست یونانی ۲ درصد حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. روی آن ۲۵ گرم آجیل و مقداری توت تازه اضافه کنید تا آن را به ۲۰ گرم برسانید. مطالعات نشان داده‌اند صبحانه‌ای که حاوی حدود ۲۰ گرم پروتئین باشد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
صومعه سرا - فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: حدود کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی استان کشف شد.
قیمت هر کیلوگرم پیاز در میادین میوه و تره بار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۰ درصد کمتر از بازار است.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام عملیات مشترک با استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی این عملیات کشف شده است.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
مشهد ـ معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.
طراحی و ساخت موتور الکتریکی طراحی و ساخت موتور الکتریکی محوری با کاربرد در پهپاد کشاورزی با هدف بهینه سازی و افزایش بهره‌وری مولتی روتورهایی با وزن محموله بالای ۲۰ کیلوگرم در حال اجرا است.
ماهواره ۶۰۰ کیلوگرمی امروز در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه با ماهواره‌بر سایوز به عنوان یکی از قدرتمندترین ماهواره‌بر‌ها در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین پرتاب شد. عمر عملیاتی این ماهواره ۵ سال اعلام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ