روند سریالی حمله به بانکها در لبنان برای گرفتن سپرده ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های همرفتی بویژه در نیمه غرب، شمال و مرکز استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان-  رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان روند بازداشت‌های سیاسی را ادامه می دهند.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
وزیر امور خارجه یونان با اشاره به فضای مثبت میان آنکارا و آتن گفت که برای حفظ این فضا باید گام‌های شجاعانه‌ای برداشته شود.
غالب ناظران و تحلیل‌گران مسائل بین‌االملل و سیاست خارجی، بر این باور هستند که نتیجه حتمی تداوم روند فعلی تخاصمات باکو علیه ایران، «جنگ» خواهد بود. این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن بازدید از زندان مرکزی اهواز، دستورات لازم برای تسریع در فرایند بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری را صادر کرد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی‌ماه) به ۶۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از افزایش حجم تولید دارو در مجموعه داروسازی طی هفته‌های گذشته خبر داد.
بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.
نرخ تورم تولیدکننده بخش معدن در تابستان امسال نسبت به بهار ۱۴ درصد و در بخش صنعت هم ۱۶.۲ واحد درصد در همین مقطع نسبت به بهار امسال کاهش یافته است.
روند بازگشت آوارگان سوری از لبنان به خانه و کاشانه خود همچنان ادامه دارد.
نرخ تورم طی ماه گذشته در عربستان سعودی به بالاترین میزان از ژوئن ۲۰۲۱ رسیده است.
اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان با توقف در برابر پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به روند تساوی‌های خود در این فصل ادامه داد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تداوم روند قدرت‌افزایی دفاعی برای مقابله متناسب با تهدیدات را در زمره راهبردهای اولویت‌دار نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی کشور دانست.
وزارت خارجه قطر از تاکید معاون وزیر امور خارجه این کشور بر اهمیت تداوم روند احیای توافق هسته ای ایران موسوم به برجام و ابراز امیدواری نسبت به توافق قریب الوقوع بین واشنگتن و تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ