لوکادیا موفق به گلزنی در این هفته نشد اما همچنان بهترین گلزن لیگ برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا امروز هیچ توضیح علمی در خصوص افرادی که ادعا می‌کنند، می‌توانند وقوع زلزله را پیش‌بینی و یا احساس کنند ارائه نشده‌است و از طرفی نیز تا به امروز پیش‌بینی این افراد به حقیقت بدل نشده‌است.
فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان به مصاف هم رفته اند و هر دو تیم به دنبال جبران شکست هفته نخست هستند.
به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواهان او به توافق نرسیده‌اند و باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم.
تا هفته گذشته هیچکس تصور نمی کرد عثمان دمبله بارسا را ترک کند ولی او اکنون در یکقدمی پی اس جی قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!
استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی های پایتخت می شود.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
وزیر کشور با تاکید برایتکه باید از هراس افکنی در رتباط با موضوع مسمویت دانش آموزان پرهیز شود، گفت: گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان نداشتیم
فرمانده کل فراجا با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: دشمن می‌دادند که اگر از سنگر ولایت‌فقیه عبور کنند دیگر هیچ مانعی برای نفوذ به کشور ندارد.
این دختر - که گمان می‌رود بچه دوم کیم، جو آئه و حدود ۹ ساله باشد - سه‌شنبه شب در یک ضیافت پرزرق و برق در یک پادگان نظامی در پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی و همسرش را همراهی می‌کرد. یک روز بعد، او ناظر رژه رفتن حداقل ۱۱ موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) از میدان کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی بود.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم مهاجم تعویض کنیم و یاری نگرفتیم. چیزی وجود ندارد که بخواهد باشگاه بازیکنی برای پست مهاجم بگیرد.
صدرنشین لیگ ایران در فولاد آرنا به دنبال جبران شکست در دور رفت است.
یک کپسول کوچک به اندازه نخود که حاوی عنصر رادیواکتیو سزیم ۱۳۷ است، در حال انتقال از معدن تا مقصد گم شده بود. این مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری کار یافتن کپسول گمشده را بسیار دشوار کرده است.
یک چهره ناشناس، کسی که شاید خیلی از هواداران پرسپولیس هم قیافه‌اش را به خاطر نسپرده باشند اما تیمشان را با درخشش او در صدر جدول می‌بینند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از همین حالا در اوایل ماه نوامبر در صدر جدول توپ طلای اروپا قرار گرفته است.
دفتر صدر در نجف از همه طرفداران وی خواست به شایعات درخصوص فراخوان های تجمع که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است، توجه نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ