مدافع تراکتور مدعی است که به هیچ عنوان برخوردی با مهدی عبدی نداشته و اشتباه داور نزدیک بود تا دو امتیاز حساس را از آنها بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
سرمربی فولاد می گوید اگر امروز آن اتفاقات پس از دیدار با استقلال رخ می داد، علیه فرهاد مجیدی صحبتی را مطرح نمی کرد.
پست اینستاگرامی سیدجلال حسینی برای جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس را ببینید.
سرمربی استقلال با بیان اینکه برای این تیم چیزی تحت عنوان «سقف قرارداد» وجود ندارد، به مذاکره با سعید عزت اللهی و مجید حسینی واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره وضعیت سیدحسینی حسینی ارائه کرد.
واکنش حسینی به اتهام عجیب از سوی استقلالی‌ها
کاپیتان تیم فوتبال استقلال سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرفشار به اتفاقاتی که بعد از فینال جام حذفی برای استقلال افتاد، واکنش نشان داد.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجراهای اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
سرمربی پیکان معتقد است آن‌ها می‌توانستند بازنده جدال با نفت مسجدسلیمان در نیمه اول باشند.
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره ایران ادعا کرد: "ما محاکمه ساختگی و اعدام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی را به شدت محکوم می‌کنیم. "
سید جلال حسینی با انتشار تصویر علی دایی و یحیی گل محمدی از این دو حمایت کرد.
سرمربی پیکان واکنشی جالب توجه نسبت به شایعه پیشنهاد فدراسیون نسبت به سرمربیگری در تیم امید داشت.
بخشی از متن بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بدین گونه است: واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.
واکنش کی‌روش و حسینی به بازداشت وریا غفوری
انتشار تصاویر تمرین امروز استقلال، نکته جالبی دارد و آن، شیرجه خیره کننده ارسلان مطهری است.
واقعاً به جز خندیدن حرفی برای گفتن ندارم. مسخره‌ترین و خنده‌دار‌ترین پنالتی بود که به عمرم حتی دیده‌ام و نمونه‌اش را تا به حال جایی ندیده بودم.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
دیاکو حسینی کارشناس سیاسی در پاسخ نوشت: شما بگویید زدید، ما هم می گوییم زدند!
رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در این بازار خبر داد.
روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت در هوا هستم و صرف‌نظر از سختی‌هایش که برایم شیرین است، حس خوبی دارم. از آن بالا صدای شهر را بهتر می‌توانی بشنوی، آدم‌ها و ماشین‌ها را ببینی که چقدر کوچک هستند، ساعت‌ها تنها باشی و کسی کاری به کارت نداشته باشد و در تنهایی برای بهتر انجام شدن کارت خلاقیت به خرج بدهی و ...
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شاید تیم مذاکره کننده ایران از آقای جلیلی مشورت بگیرد چون تجربه آقای جلیلی و بودن او در متن کل مذاکرات یک ظرفیت برای تیم دیپلماسی است ولی بعید به نظرم می رسد که او پشت پرده مذاکرات را مدیریت می کند.
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل اظهارات علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات برجامی وین در توییتر را به باد انتقاد گرفت.
دیاکوحسینی، کارشناس مسائل بین الملل به توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ