اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دما در گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
ماجرای بازنگشتن علی کاظم، بازیکن عراقی جدید مس رفسنجان به ایران مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.
اختلاف فرحناز ارباب با پگاه زنگنه علنی شد
اختلافات در رختکن بایرن مونیخ بالا گرفته است. اخیرا ماتیس دلیخت مدافع این تیم از صحبت‌های سرمربی بایرن درباره یوشوا کیمیش دفاع کرده است.
بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد با وجود اختلاف زمانی 7 ساعته ژاپن و آلمان، ارتباط خود را با مدیران باشگاه حفظ کرده است.
جریان اول اصولگرایی جریان مستقر در قدرت است که دولتمردان و دیپلمات‌های کنونی وزارت خارجه را در بر می‌گیرد. این جریان به دلیل اقتضائات مملکت‌داری و مسوولیت‌های اجرایی طرفدار مذاکره برای حل مشکلات کشور است و از مقطع ۸ آذر ۱۴۰۰ تا شرایط کنونی که پای یک تفاهم نانوشته، ضمنی، موقت یا کمتر در برابر کمتر در میان است، نسبت به مساله رفع تحریم‌ها و بهره‌مندی از مزایای اقتصادی آن اهتمام ورزیده و به مذاکره ولو غیرمستقیم وزن می‌دهند.
نیشابور ـ رئیس دادگستری نیشابور گفت: با تلاش شوراهای حل اختلاف و همیاران حل اختلاف ۳۰ درصد از پرونده‌های قضایی نیشابور در یکسال اخیر منتهی به صلح و سازش شده است.
موضوع عجیب اینکه وزارت ورزش در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران طی مراسمی نشان تختی ره به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعطا کرد!
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ عامل اصلی این تیراندازی‌ها را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک ثوب سینه خشاب کشف شد. انگیزه آن اختلاف قبلی عنوان شده است.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در شورای ائتلاف بر این باوریم که زنان باید در تصمیم گیری‌های سیاسی و اجتماعی دخالت داشته باشند و صرفا در حوزه حقوق زنان و خانواده صحبت نکنند که بر این اساس ما در این شورای ۳۰ نفره، ۶ عضو خانم داریم و معاونت بانوان داریم و برای حضور بانوان برنامه ریزی کرده ایم.
پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
سخنگوی ناتو اعلام کرد که دبیرکل این ائتلاف نظامی، دوران ۹ ساله دبیرکلی خود را تمدید نخواهد کرد و ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) کناره‌گیری می‌کند.
گرچه در حال حاضر تعداد زنان مجرد دهه شصتی از مردان مجرد دهه شصتی کمتر است، اما نباید فراموش کرد که مطابق با هنجار‌های موجود در جامعه ما معمولا پنج سال اختلاف سنی برای ازدواج بین زن و مرد در نظر گرفته می‌شود و از این رو طبیعتا مردان مجرد دهه شصتی که سنینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ سال دارند با زنان مجرد ۲۵ تا ۳۵ ساله ازدواج خواهند کرد.
هر محدودیت ضروری به زعم دولت از جمله اختلال در اینترنت، باید با تصویب مجلس و برای مدت محدود و مشخصی باشد که سقف آن ۳۰ روز اعلام شده است، مگر اینکه دولت برای تمدید محدودیت از مجلس درخواست مجدد کند. منطبق با این ماده صریح قانون اساسی، این اقدام در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده در مورد اینترنت، توسط دولت و مجلس صورت نگرفته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای در ۳۰ شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
اینترنت کشور از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با محدودیت‌هایی همراه شد که در امری کم‌سابقه این اختلال برای بیست و چهارمین روز متوالی همچنان ادامه دارد. این نابسامانی در حالی در مسیر خود در حال پیشروی است که در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری اینترنت به زندگی اقتصادی و معیشت ده‌ها میلیون ایرانی گره‌ خورده است، اما اینکه قطعی اینترنت تا چه حدی بر معاملات بازار سهام تاثیر گذاشته و در پی آن معیشت و سرمایه سرمایه‌گذاران حاضر در بازار یادشده را تحت‌الشعاع قرار داده است، موضوعی است که توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده است.
از تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱، اینترنت در ایران دچار اختلال و قطعی شد. برخی ساعات اینترنت بین‌الملل قطع و اینترنت به شبکه داخلی تبدیل می‌شود./ منبع: اعتماد آنلاین
جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: ائتلاف متجاوز سعودی از زمان آغاز آتش بس در یمن از ماه آوریل ۲۰۲۲ تاکنون، ۳۰ هزار بار این آتش بس را نقض کرده است.
اختلافات خانوادگی و ملکی بین دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله منجر به قتل جوان ۳۰ ساله شد.
آخرین اخبار از استان الحدیده یمن حاکی از آن است که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ مرتبه آتش بس در این استان را نقض کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ