رباط کریم- رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پرند از انفجار در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در این شهر خبر داد و گفت:در این حادثه دو نفر مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران گفت: نشت گاز علت انفجار ساختمان در جوانمردقصاب بوده است؛احتمال محبوس‌بودن زیر آوار وجود دارد.
مقامات برزیل اعلام کردند که در پی وقوع انفجار در یک سیلوی غلات واقع در جنوب این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر قوع انفجار در یک جشنواره مردمی در جزیره تایوان، ۲۸ تَن زخمی شدند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
تلسکوپ فضایی «هابل» تصویر خیره‌کننده‌ای از پیامد انفجار «ابر نو اختر» نوع ۲ در کهکشان مارپیچی «یوجی‌سی ۲۸۹۰» در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین ثبت کرده است.
اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه و تخریب ۱۲ منزل مسکونی دیگر در این حادثه خبرداد.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک انفجار در منزلی قدیمی که منجر به فوت یک خانم شده است خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته شدن تعدادی از شهروندان روسیه در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شهر نووسیبیرسک را به دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
منابع رسانه ای از وقوع انفجار در یک مرکز تجاری در استانبول ترکیه و احتمال جان باختن یا زخمی شدن شماری در این انفجار خبر دادند.
در پی وقوع انفجار در یک مجتمع مسکونی در منطقه ای در فرانسه، چند تن کشته و زخمی شدند.
تایباد ـ رئیس سازمان آتش نشانی تایباد گفت: انفجار یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهر، دو مصدوم برجای گذاشت.
رباط کریم- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از انفجار ساختمان یک صندوق قرض‌الحسنه در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.
در اثر یک انفجار مهیب در یک فروشگاه زنجیره‌ای در فلوریدای آمریکا آتش‌سوزی رخ داده است که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
بر اثر وقوع انفجار در یک جشنواره علمی در منطقه کاتالونیا در اسپانیا، ۱۸ نفر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ