یک شبکه رادیویی مستقر در واشنگتن دی‌سی، در گزارشی تفصیلی به افزایش فقر و گرسنگی در پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش خشمگین چین به سفر کوتاه مقام تایوانی به آمریکا نشان می‌دهد که روابط بین پکن و تایوان در پایین‌ترین سطح قرار دارد؛ اما چه شد که کار به اینجا کشید؟
شمار تلفات آتش سوزی در هاوایی آمریکا درحالی به ۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است که بایدن آنرا یک فاجعه بزرگ خواند.
دمای لوت اختلاف زیادی با دیگر نقاط کره زمین دارد چرا که در بعضی از نقاطی که تیم تحقیقاتی دکتر کردوانی پا به آن گذاشته‌اند هیچ نشانه‌ای از حیات وجود نداشته. آن‌ها هیچ موجود زنده‌ای پیدا نکرده‌اند حتی یک باکتری! این درحالی است که در گذشته تصور می‌شد گرم‌ترین نقطه زمین «دره مرگ آمریکا» یا «ربع الخالی» عربستان است.
نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.
توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفت لپ تاپ مک بودک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم های کارتونی ببینی . یا بنز آخرین مدل رل بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی .
ویلیام گالاس، مدافع سابق چلسی، به شدت از رفتارهای تاد بولی در طول این فصل و ورودش به رختکن این تیم انتقاد کرد.
اردوغان یکشنبه در واکنش به دیدار «جفری فلیک» سفیر آمریکا در آنکارا به قلیچداراوغلو گفت: سفیر جو بایدن با کمال دیدار می‌کند. شرم بر تو باد. با مغزت فکر کن. طرف صحبتت در اینجا رئیس جمهوری است. چطوری پس از آن ملاقات درخواست دیدار با رئیس جمهوری می‌کنی؟
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای هدایت تیم ملی آمریکا گفت که این شایعات را فقط در رسانه‌ها می شنود و در عمل هیچکس با او تماس نگرفته است.
محمد مشتی می‌گوید: «ما مشتری از کشور‌های ژاپن، آمریکا، کانادا و... داریم که با کتابی که در دستشان است می‌آیند و اینجا را پیدا می‌کنند تا به قول خودشان بستنی ناب مشتی بخورند.»
هواداران تیم ملی آمریکا از پایان مهلت قرارداد گرگ برهالتر، سرمربی این تیم، با فدراسیون فوتبال این کشور خوشحال هستند.
عکس‌هایی که در اینجا ملاحظه می‌کنید، اولین ساعات ورود مهاجران اروپایی به آمریکا در ابتدای قرن بیستم را نشان می‌دهند؛ مهاجرانی که با رویای فرار از فقر با سختی از اقیانوس اطلس گذشته بودند.
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
الکسی لالاس، اسطوره فوتبال آمریکا، از کریستیانو رونالدو خواست پیشنهاد انتقال به عربستان را رد کند.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
مرندی به پیام توئیتری راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد و نوشت: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست.
یک شبکه رادیویی مستقر در واشنگتن دی‌سی، در گزارشی تفصیلی به افزایش فقر و گرسنگی در پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا پرداخت.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
نماینده تبریز در مجلس گفت : اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.
کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ