غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
جنگجویان واگنر که بامداد شنبه وارد روستوف شده بودند غروب همان روز آنجا را ترک کردند
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
ساعت و محل برگزاری فینال مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا بین ایران و عراق مشخص شد.
سرمربی و سرپرست تیم ملی نظاره‌گر بازی امیدها برابر سوریه در تورنمنت غرب آسیا بودند.
شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
تیم‌های بسکتبال فینیکس سانز و دنور ناگتس با پیروزی در بازی پنجم پلی‌آف لیگ NBA راهی نیمه نهایی کنفرانس غرب شدند.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هر هفته بازی، درخشش و واکنش‌های رونالدو در لیگ عربستان را دنبال می‌کنند.
اعتراضات گرجستان در وعده‌های غرب مبنی بر الحاق به اتحادیه اروپا و ناتو ریشه دارد؛ وعده‌ای که اوکراین را در باتلاقی عمیق فرو برد و ترکیه را دو دهه در صف انتظار نگهداشت.
پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین بر خلاف خواست پوتین هنوز در قدرت است. اوکراین روابط نزدیک‌تری با غرب دارد و با وجود نشانه‌هایی از برخی شکاف‌ها، ناتو متحد کی‌یف باقی می‌ماند. حتی هدف محدودتر روسیه برای تسلط بر کل منطقه شرقی دونباس نیز مبهم باقی مانده است. برای رفع این آشفتگی، پوتین به کسی روی نیاورد جز ژنرال گراسیموف.
بازی برگشت دو تیم بسکتبال گرگان و الریاضی در سوپر لیگ غرب آسیا که روز 18 ژانویه برگزار می‌شود، جریان کاملا متفاوتی با بازی رفت خواهد بود.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان امشب و فردا در اولین بازی خود در مسابقات باشگاههای غرب آسیا به میدان می روند.
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
رئیس‌جمهور روسیه امروز بار دیگر تأکید کرد آمریکا و کشورهای غربی برای حفظ سلطه خود در جهان، سیاست‌های خطرناکی در پیش گرفته‌اند.
مددوف گفت که غرب یک اصل ساده را نادیده می‌گیرد و آن این است که تهدید یک قدرت هسته‌ای همیشه مانند شطرنج بازی کردن با مرگ است و زمان پایان بازی، شبیه روز پایان بشریت خواهد بود.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تلاش های غرب برای فروپاشی این کشور، به پایان دنیا و قیامت منجر می شود.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و عضو تیم پالما، برای انجام بازی تدارکاتی با این تیم راهی شمال غرب اسپانیا شد.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ