یکی از نزدیکان آیت الله اعرافی گفت: متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای پیش آمده، حرف‌هایی در فضای مجازی به آیت الله اعرافی نسبت داده‌اند که کذب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
نشریه فرانسوی اظهارات کیلیان امباپه مبنی بر تمایل برای ادامه همکاری با پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
جرارد پیکه در یک گفتگوی تیک‌تاکی، اظهارات نادیا خمس در خصوص دیدارشان را تکذیب کرد.
جنبش فلسطینی مقاومت حماس اظهارات نتانیاهو در مورد پیشرفت مذاکرات مبادله اسرا را تکذیب کرد.
وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو‌های شاسی بلند به این وزارتخانه ضمن تکذیب آن اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
اظهارات رئیس باشگاه النصر درباره اینکه او گفته به دلیل قرارداد با رونالدو فریب خورده است، تکذیب شد.
باشگاه النصر شایعات اخیر درباره اظهارات رئیس باشگاه در موضوع انتقال کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد. ادعا شده بود که رئیس النصر گفته احساس می‌کند در انتقال رونالدو فریب خورده است.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهارات سرمربی آبی پوشان در مورد دریافت نکردن بخشی از مطالباتش را تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهارات سرمربی آبی پوشان در مورد دریافت نکردن بخشی از مطالباتش را تکذیب کرد.
پاشینیان در واکنش به اظهارات طرف جمهوری آذربایجان مبنی بر تسلط یگان‌های نیروهای مسلح این کشور بر ارتفاعات و مناطقی در منطقه لاچین در مرز ارمنستان، گفت که مسیر ارمنستان به قره باغ تغییر کرده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
ولید المهیدب، مدیر رسانه و ارتباطات باشگاه النصر عربستان، به اظهارات اخیر عاید الرشیدی واکنش نشان داد.
مدیر رسانه گل‌گهر اظهارات مربی این تیم پیرامون مذاکره فدراسیون با امیر قلعه‌نویی را تکذیب کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
دروازه بان استقلال اعلام کرد هیچ اخطاری به این باشگاه برای دریافت مطالباتش نداده است.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که اظهارات روسیه در خصوص دست نداشتن در حمله موشکی به لهستان برای وی مهم است و او به آن احترام می‌ گذارد.
رئیس جمهور کره جنوبی پس از اظهارات همتای روسیه‌ای خود، مدعی شد که سئول برای اوکراین کمک تسلیحاتی فراهم نکرده است.
KFC فرانسه اظهارات یکی از مدیران ارشد خود و تهدید او مبنی بر شکایت از فدراسیون را تکذیب کرده است.
وزیر ارتباطات خبر اظهاراتش در مورد قطع اینترنت در روز‌های آینده را تکذیب کرد: در روز‌های اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه اظهارات منتسب به سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو مبنی بر ساخت ایستگاه فضایی را تکذیب کرد.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ