مدیرکل روابط عمومی ماهان گفت: پرواز تهران-گوانگجو در زمان مقرر و در سلامت کامل به زمین نشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرباس ۳۰۰-۳۴۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP-APA که صبح امروز (دوشنبه) از تهران عازم استانبول بود، به دلیل نقص فنی موتور نتوانست به پرواز خود ادامه دهد.
کرمانشاه- مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از فرود اضطراری پرواز نجف به تهران در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از توقف ۵ ساعته پرواز فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
تصویری از پارک پرواز در سعادت‌آباد تهران با پوششی برفی را مشاهده کنید.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پرواز‌های این شرکت هواپیمایی از جمله پرواز‌های اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر پنج ساعت انجام شود.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
شرکت هواپیمایی ماهان در واکنش به خبر تهدید به بمبگذاری هواپیمای ایرباس A۳۴۰ این شرکت در مسیر تهران به گوانجو اعلام کرد: این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
برای سومین بار در هفته جاری با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت صبح روز گذشته قلب جوان یزدی به تهران منتقل شد.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس از فرود اضطراری پرواز تهران-بوشهر در فرودگاه شیراز به دلیل نق فنی هواپیما خبر داد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی درباره ترکیدن لاستیک پرواز تهران-زاهدان امروز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی هما اظهار کرد: امروز این هواپیما پس از نشستن بر روی سطح باند فرودگاه زاهدان، گزارشی توسط برج مراقبت دریافت می‌کند، که دود از تایر در حال خارج شدن است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
هواپیمای تهران - دهلی شرکت ماهان که به دلیل شکستگی رینگ دچار تاخیر در پرواز شد، اکنون با تعویض چرخ‌ها آماده برخاستن (تیک آف) از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد دهلی است.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت:مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید قوانین سختگیرانه دولت چین برای مقابله با کرونا، پرواز به این کشور را دشوار کرده است.
دخترکوچک گفت: مادربزرگم هر یک یا دوماه من و خواهر و برادرم را به مشهد می‌آورد تا در مکان‌های تردد مسافران و گردشگران گدایی کنیم وقتی پول زیادی جمع می‌شد همه ما به بابل بازمی گشتیم و بعد از مدتی دوباره به مشهد می‌آمدیم، اما از یک سال قبل مادربزرگ و عمویم نقشه دیگری کشیدند تا پول بیشتری به دست بیاوریم این بار مادر بزرگم ما را به مشهد می‌آورد تا با شگردی خاص از مسافران و به ویژه کسانی که پوشش عربی داشتند سرقت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ