نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
برخی رسانه‌ها از ورود سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان به مولداوی خبر داده و اعلام کردند که احتمال امضای توافقنامه صلح در این دیدار وجود دارد.
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی یک موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: اگر افزایش تورم به میزانی باشد که سبد معیشتی کارگران را تحت شعاع قرار دهد، پیشنهاد افزایش دستمزد کارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس دنبال می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار به استان از سه شنبه خبرداد و گفت: با فعالیت این سامانه احتمال بارش‌های همرفتی وجود دارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه جدید بارشی امروز به کشور وارد می‌شود.
هفته آینده ممکن است ورود یک عضو جدید مسابقات فرمول یک توسط فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام شود.
فوتبال بانوان طی روزهای گذشته شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود که کمتر در فوتبال حرفه ای دیده می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال وقوع سیل در چهار استان از کاهش آلودگی هوای پایتخت طی روز‌های پایانی هفته خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش احتمال ورود موج جدیدی از کرونا با زیرسویه‌های جدید اومیکرون به کشور در زمستان امسال، با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد.
مدیر دفتر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، در حال حاضر نگرانی داریم و منتظر موجی احتمالی کرونا هستیم، مخصوصا پس از تعطیلات سال نوی میلادی و افزایش سفر‌های خارجی که در این باره انجام می‌شود
باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در ارتفاعات و پدیده مه و کولاک، سازمان هواشناسی به کوهنوردان توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
با وجود گمانه‌زنی های مطرح شده درباره خداحافظی علیرضا فغانی با تورنمنت‌های بین‌المللی اما شاید او را در جام جهانی 2026 ببینیم.
نایب رییس فدراسیون بعد از جلسه تعیین وضعیت باشگاه شهرخودرو در خصوص شرایط این باشگاه گفت‌وگو کرد.
امیر حسین حسین زاده بعد از گلزنی به تیم سنت ترویدن اینبار در بازی با کورتریک در ترکیب ثابت تیم شارلروا به میدان آمد و پاس گل داد.
فرمانده مرزبانی از باز بودن مرزهای زمینی برای ورود به کشور خبر داد و گفت: احتمال بازگشایی تمامی مرزهای زمینی برای خروج از کشور است اما تا ساعات آینده اعلام می‌شود.
رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت گفت: از زمان ورود HPV به بدن تا بروز سرطان حدود دو دهه زمان می‌برد؛ اما این به آن معنا نیست که تمام افرادی که به عفونت HPV مبتلا شوند قرار است با سرطان دست و پنجه نرم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ