مراسم دیدار صمیمانه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با هیئت علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه کشور ونزوئلا صبح دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه باهنر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه دیدار کرد.
«نجلاء المنقوش» وزیر امور خارجه لیبی، عصر سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه، دیدار و گفتگو کرد.
«فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر خارجه عربستان که به تهران سفر کرده است عصر شنبه (۲۷ خرداد ۱۴۰۲ )با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
اسدالله اسدی، دیپلمات آزاد شده ایرانی از زندان‌های بلژیک، شنبه ۲۰ خردادماه با امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار کردند.
نخست وزیر طالبان به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفته است حکومت طالبان از «ورزشکاران خود به طور کامل حمایت می‌کند و همه شرایط ممکن را برای موفقیت آنها مساعد کرده است و تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی برای افغانستان به میدان خواهد رفت.»
بشار اسد، رئيس جمهوری سوریه هفته گذشته در صحبت‌هایی گفته بود مهمترین چیز بازگردادن روابط خوب با کشورهای عربی پیش از بازگشت احتمالی به اتحادیه عرب است.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به چین سفر کرده است صبج پنج شنبه ( ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ) با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود دیدار و گفت و گو کرد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، یکشنبه ۹ بهمن با اسماعیل کوثری، موسی غضنفرآبادی، مصطفی میرسلیم و محمدتقی نقدعلی چهار نماینده مجلس شورای اسلامی که از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند دیدار و گفت‌وگو کرد.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
میهمانان شرکت کننده در کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار صبح امروز یکشنبه با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه شامگاه شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌های سفرش به بلگراد، با ایرانیان مقیم صربستان دیدار کرد. این نشست آخرین برنامه سفر دو روزه‌ی وزیر امور خارجه خارجه به صربستان بود.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه از خانه بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمیدرضا هاشمی مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای «ای بی»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از خانواده‌های بیماران پروانه‌ای حضور داشتند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
«لبانه مشوح» وزیر فرهنگ سوریه که به ایران سفر کرده است شامگاه سه شنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ضمن بازدید از تالار وحدت با «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود حضور پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ