مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد: اردوگاه الهول در سوریه برای حمایت از بشریت و تحقق امنیت و ثبات در منطقه و دنیا باید برچیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق از شکست فشارهای آمریکا برای بازگرداندن بی قید و شرط عناصر داعشی از اردوگاه الهول سوریه به عراق خبر داد.
مدافع این فصل تراکتور بعد از دوری چند روزه دوباره به اردوی تیمش در ترکیه ملحق می شود.
این اردوگاه نظامی قرار است در ۲۰۰ کیلومتری مرز با اوکراین مستقر شود و ظرفیت ۸ هزار سرباز را دارد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاهی نظامی برای گروه موسوم به واگنر در بلاروس ساخته می شود.
مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.
مشاور امنیت ملی عراق نسبت به خطرات اردوگاه الهول در سوریه علیه امنیت این کشور و جهان، هشدار داد.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
نخست وزیر عراق درباره تاثیر وضعیت سوریه بر عراق گفت: وضعیت امنیتی در سوریه از جمله وجود اردوگاه الهول و زندان‌هایی که تعداد زیادی از تروریست‌ها را در خود جای داده است، چالشی برای عراق است،
یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا برای حفظ اردوگاه الهول سوریه که بزرگترین تهدید برای اوضاع امنیتی عراق به حساب می آید، اعمال فشار می کند.
برزیل از تخلیه کامل اردوگاه هواداران «بولسونارو» در برازیلیا پس از ۲ ماه خبر داد.
دولت عراق حدود ۴۷ خانواده داعش را از اردوگاه الهول در سوریه به منطقه القائم در نزدیکی مرز عراق و سوریه در غرب الانبار منتقل کرد.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه در دیدار سفیر آلمان در بغداد با او به موضع گیری درباره اردوگاه الهول پرداخت.
مشاور امنیت ملی عراق و کاردار سفارت آمریکا در بغداد درباره آخرین تحولات سیاسی و پرونده اردوگاه الهول رایزنی کردند.
مشاور امنیت ملی و فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق درباره متقاعد کردن کشورها برای تحویل گرفتن شهروندان خود از اردوگاه الهول در سوریه رایزنی کردند.
یک منبع دولتی در عراق اعلام کرد که یک کمیته امنیتی برای بازگرداندن آوارگان این کشور از اردوگاه الهول سوریه تشکیل شده است.
مشاور امنیت ملی عراق با تاکید بر تداوم فشار بین المللی برای جلوگیری از بازگشت داعش، به لزوم پایان دادن به پرونده اردوگاه الهول سوریه اشاره کرد و گفت: این اردوگاه یک خطر و یک بمب ساعتی است.
چهار تروریست داعشی در شمال شرق سوریه و در نزدیکی اردوگاه آوارگان «الهول» به هلاکت رسیدند.
عدنان الکنانی کارشناس امنیتی عراقی گفت که آمریکا برای بی ثبات کردن عراق، قصد دارد ۳۰ هزار تروریست را از اردوگاه الهول به عراق منتقل نماید.
سخنگوی وزارت مهاجرت عراق اعلام کرد که ۷۶۶ خانواده عراقی حاضر در اردوگاه الهول که از آوارگان بودند به این کشور بازگشتند.
صادق عبدالله، کارشناس امور امنیتی عراق گفت که در ماه اوت گذشته، بیش از ۱۲۰ داعشی در اردوگاه الهول مخفی شدند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در الحسکه سوریه از انتقال حدود 700 نفر از بستگان داعشی ها از اردوگاه الهول به خاک عراق خبر داد.
یک کارشناس امنیتی عراقی عنوان کرد که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بر چهار بخش از اردوگاه الهول سوریه نفوذ دارد.
یک مقام بلند پایه امنیتی در استان الانبار عراق فاش کرد که آمریکا سرکردگان و هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را از اردوگاه الهول سوریه به مکان نامعلومی منتقل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ