«ماشین طول عمر» در هر ساعت ده‌ها هزار حیوان یکسان را اسکن می‌کند تا متوجه شود چرا برخی از کرم‌ها بسیار طولانی‌تر از کرم‌های دیگر عمر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی، ۹۷ درصد از آب‌های زیرزمینی نوار غزه غیر قابل آشامیدن هستند.
برخی از کوه‌های پنهان شده در اعماق زمین می‌توانند بیش از چهار و نیم برابر ارتفاع کوه اورست یا بیش از ۳۸ کیلومتر ارتفاع داشته باشند.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
شهردار تهران گفت: مهم‌ترین عامل فرونشست زمین برداشت بی رویه از سفره آب‌های زیرزمینی است.
شهردار تهران گفت: مهم‌ترین عامل فرونشست زمین برداشت از سفره آب‌های زیرزمینی است.
قاسم زاده گفت: به دلیل اینکه شرایط، شرایط بحران بوده است به سمت اصلاح و تعدیل پروانه رفتیم و۱۱۴ حلقه چاه از چاه های غیر مجاز در طول این برنامه پر شده است.
یکی از دلایل گسترش پدیده فرونشست زمین در سالیان اخیر، عدم‌تناسب بخشی از اهداف و سیاست‌‌‌‌‌‌های توسعه‎ای کشور (مانند خودکفایی در تولید غذا) با ظرفیت واقعی منابع آب به‌خصوص منابع آب زیرزمینی بوده است.
برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی یکی از عوامل موثر در تشدید فرونشست بوده و اکنون وسعت و شدت فرونشست در سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیش از سایر استان‌هاست.
اصفهان- کارشناس گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به روی گردشگران خبر داد.
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن معنی پایگاه پهپادی ۳۱۳ ارتش را می‌فهمد، گفت: پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ عامل و سدی در برابر دشمنان است که دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر تاثیری که بدنسازی های زیرزمینی و مشاوره های غلط در دوپینگ ورزشکاران می گذارد تاکید کرد که مسئولیت أست مثبت با ورزشکار است.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش، مورد بازدید سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
اکنون بر اساس نتایج تحقیقاتی که در یکم فوریه در ژورنال «نیچر» منتشر شده است، محققان صمغ‌هایی که روی این ظروف را پوشانده بودند را برای شناسایی محتویان آن‌ها مورد بررسی قرار داده‌اند.
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان منابع طبیعی کشور گفت: اجرای عملیات آبخیزداری بجز مدیریت سیلاب و کاهش خسارت ناشی از سیل، باعث تغذیه سفره‌های زیرزمینی نیز می‌شود.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی در تونل خط ۳ واقع در منطقه سیدی شایعه است و شرکت قطارشهری با پدیده‌ای به نام شهر زیر زمینی مواجه نشده است.
تبریز- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی اعلام کرد: منابع آب های زیرزمینی منطقه راه Hهن تبریز واقع در غرب این شهر آلودگی نفتی دارد.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری گفت:یک انبار در شورآباد به تخلیه و دپوی مقدار قابل توجهی آمپول تاریخ مصرف گذشته و تقلبی بوتاکس و سرویس توالت فرنگی خارجی قاچاق، اقدام کرده بود که طی گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت و پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ