گوشی موتورولا Moto G72 با تراشهHelio G99 ، صفحه نمایش 120 هرتزی OLED و دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
پلو‌ها یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده هستند که می‌توانید با گوشت یا مرغ تهیه کنید و شما می‌توانید این بار قرار است با سویا می‌توانید این پلو را تهیه کنید.
پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین در این گوشی جدید ارزان‌قیمت با یک پنل کامل از دوربین طرف هستیم که اتفاق بسیار خوبی با توجه به قیمت ای 23 است.
برای تهیه کوکو‌های محلی که با سبزی تهیه می‌شود بهتر است سبزی را با یک چاقو تیز خوب خرد کنید و از دستگاه‌های خرد کن برای خرد کردن مواد استفاده نکنید، زیرا باعث لزج شدن و له شدن سبزی بیشتر می‌شود.
کرباسچی نوشت: اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی و... چه می‌شود؟ مسوولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند. جریانی که مسوولیت دارد و مدیریت کشور را قبضه کرده باید پاسخ بدهد چرا کشور به این شرایط دچار شده است.
شرکت اوپو بعد از عرضه گوشی فایندایکس ۵ پرو در سال قبل، گوشی جدید فایندایکس ۶ پرو را به زودی روانه بازار می‌کند. این گوشی امکانات سخت افزاری قابل توجهی دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می رسد.
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت‌آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت و گوشی‌اش به سرقت رفت.
اپلیکیشن کافه بازار امکانی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
کافه بازار اپلیکیشنی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
عباس عبدی در واکنش به توقیف «سازندگی» نوشت: با عصبانیت ارز و گوشت ارزان نمی‌شود.
هریک از مدل‌های گوشی همراه، عمر مفید مشخصی دارند که بعد از گذشتن از آن، بهتر است گوشی تعویض شود.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد که با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.
گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
پس از گوشی OPPO A77 به نظر می رسد که این شرکت آماده عرضه یک مدل برتر با نام OPPO A77s در روزهای آینده می شود.
شرکت ایسوس سرانجام گوشی های شاخص گیمینگ Asus ROG Phone 6D را که متشکل از دو مدل است، روانه بازارهای جهانی کرد.
شاتل موبایل در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم کارت های خود، امکان بهره‏ مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
گوشی اقتصادی iQOO Z۶ Lite ۵G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسماً در هند عرضه شد.
نسخه جهانی گوشی POCO M4 5G روز پنجشنبه 27 مرداد به عنوان ارزان ترین گوشی فایو جی این برند عرضه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ