فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه نظام سلطه از طریق مافیای رسانه‌ای خود در قالب یک جنگ ترکیبی روی ذهن و زندگی ملت ایران اعمال می‌کند، خطرناک‌ترین اقدام علیه ما است.
امام جمعه موقت تهران درباره گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن، جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که روی اذهان تأثیرگذاری کند، گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در توحید و خداشناسی است.
وزیر دفاع گفت: نسبت به شناسایی عوامل حادثه اصفهان در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقاط ضعفی که در کشور موجود است با الهام از نقاط قوت برطرف می‌شود.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل به سمت ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس رفته است.
روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد عملکرد ایران برابر انگلیس را شوکه کننده دانست‌.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: بصیرتی که رهبری روی آن تاکید دارند، در موقعیتی باید بروز کند که ارزش دارد، این بدان معناست که باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد.
معاون اول رئیس جمهور:‌ اگر نتوانیم اقتصاد کشور را به استحکام قابل قبولی برسانیم تهدیدات و مسائلی که از سوی دشمن برای ما ایجاد می‌شود می‌تواند مشکلاتی برای ما به وجود آورد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
معاون اول رییس جمهور گفت: در سال‌های گذشته آمریکا همواره ملت ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کرد، اما امروز به نقطه‌ای ازبازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن، تمام تمرکز خود را بر روی جوانان و نوجوانان در فضای مجازی قرار داده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن در تقابل دو جبهه حق و باطل بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و نرم استفاده کند.‌
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ