فرانک پرتو آذر در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی جهان در اسپانیا هجدهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام صهیونیست در دهن‌کجی آشکار به جامعه بین‌الملل و فلسطینیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی برای یک ثانیه هم شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف نخواهد کرد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
معاون رئیس اطلاعات ارتش اوکراین امروز باز هم درخواست دریافت تسلیحات بیشتر از سوی کشورش را مطرح کرد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: بیش از کل سال گذشته، ماهانه به‌ارتش روسیه تسلیحات می‌دهیم.
رئیس کمیته امور اروپایی پارلمان آلمان گفت که اوکراین حق دارد که پل کریمه را به عنوان یک هدف نظامی مورد حمله قرار دهد.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان وارد کابل شد و با دین‌محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد دولت موقت طالبان دیدار کرد.
باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه سه شنبه شب گفت: به احتمال زیاد بحرین بزودی روابط خود با ایران را ازسر خواهد گرفت.
تارنمای دیپلماتیک نوشت که مقامات آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار می‌رود مذاکرات آمریکا (غیر مستقیم) با ایران در عمان (یا هر جای دیگر) به زودی برگزار شود، پاسخ مستقیم ندادند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه و دقیق تغییرات و پیشرفت‌های علمی روز جهان را رصد می‌کنند
معاون حقوقی رئیس جمهور، تعداد متهمان پرونده مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد را ۹ نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزند وی از متهمان اصلی مفقود شدن فرش‌های سعدآباد هستند.
یک مقام سابق سازمان سیا پیش‌بینی کرد با توجه به عزم کشورهای عضو گروه بریکس ارز جهانی جدیدی به زودی جایگزین دلار خواهد شد.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پلیس از نظر نیروی انسانی با وضعیتی فاجعه‌بار روبروست و توانایی تحمل جنگ فراگیر را ندارد.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند معاون والی بدخشان در شمالی این کشور امروز صبح در عملیات انتحاری و انفجاری یک خودروی بمب‌گذاری‌شده کشته شده است.
در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.
مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پیشرفت دیپلماسی با عربستان در فضایی ابهام‌آلود قرار دارد.
سانتا کلارا با 22 امتیاز از 34 بازی! به مقام هیجدهمی در این فصل از بازی های لیگ برتر پرتغال دست یافت و به دسته پایین تر سقوط کرد.
یک مقام سابق پنتاگون هشدار داد که آمریکا و غرب فرصت پایان دادن به بحران اوکراین را با اقدامات خود از دست داده‌اند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان بدون برگزاری مسابقه پلی آف به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
یک مسئول سیاسی بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات نظامی علیه غزه امری ناگزیر است و هر لحظه ممکن است انجام گیرد.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر ۱۸ سال و بالاتر از ۴۲ سال، نوزاد طلایی است.
معاون نخست‌وزیر لهستان می‌گوید نیمی از کشورهای اروپایی همانند مخالفان در این کشور خواهان بهبود روابط با روسیه هستند.
فرانک پرتو آذر در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی جهان در اسپانیا هجدهم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ