شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
انتقال احسان پهلوان به سپاهان‌ و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.
کارلو آنچلوتی از شایعات حضورش در تیم ملی برزیل به شدت خسته و عصبانی است.
اخراج ساپینتو بعد از گل اول استقلال به پرسپولیس و عصبانیت شدیدش از تصمیم داور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
مدیران بایرن مونیخ به شدت از رفتار سادیو مانه، ستاره سنگالی، ناراضی هستند و قصد دارند برخوردی جدی با او داشته باشند.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!
شعار علیه بازیکنان پرسپولیس و پرتاب اشیا به درون زمین در پایان مسابقه
حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از شکست برابر بارسلونا در سوپر جام اسپانیا بسیار عصبانی بوده و بحث تندی با کارلو آنچلوتی داشته است.
سرمربی دینامو از انتقادات بعد از شکست مقابل میلان کلافه شده بود و در نهایت یک سوال او را به مرز انفجار کشید.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است.
خوان لاپورتا پس از شکست 3-1 بارسا از رئال به شدت عصبانی بود و به رختکن داوران رفت تا از داور بازی توضیح بخواهد.
شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با مایورکا و در واکنش به عصبانیت شدید مارکو آسنسیو از نیمکت‌نشینی، گفت که این بازیکن را درک کند و او همچنان در برنامه هایش جای دارد.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
جوردی آلبا علی‌رغم توافق بارسلونا و اینتر اعلام کرد که هیچ علاقه‌ای به جدایی ندارد. او از رفتار مدیران باشگاه عصبانی است.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
در این لحظه ساکت از کوره در رفت و با کوبیدن مشتش بر روی میز صحبت‌های بازیکن را نقل کرد: بازی‌های شما از شبکه سه پخش نمی‌شود و من احتیاج دارم برای در تیمی بازی کنم که بازی‌های آن به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش شود
مهاجم مدنظر پرسپولیس از شدت عصبانیت به داور حمله ور شد و کادرفنی و همبازی اش او را از اتفاق ناگوارتر و محرومیت سنگین باز داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ