برکناری مدیران استقلالی از ریاست دو ورزشگاه اصلی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
با برکناری مدیران بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا، هرج و مرج بر باشگاه حاکم شده و برنامه‌های تیم برای فصل نقل و انتقالات روی هواست.
تونی کروس : برکناری کان آن هم به این شکل، باورنکردنی و شرم‌آور است
تونی کروس شیوه برکناری الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را دور از شأن و اعتبار باشگاه بایرن مونیخ می داند.
خدمت موثر به مردم و اینکه مدیر باید بتواند در مسئولیتی که برعهده دارد، گره گشایی کند و به عبارتی کارآمد باشد.
سخنان پادام درباره فروش خوزستان اگرچه گزنده و در تضاد با منافع ملی کشور بود، اما هشدار او بنا به نظر کارشناسان نزدیک به واقعیت بود. با این حال دولت و وزارت کار به‌جای توضیح درباره شرایط صندوق‌های بازنشستگی و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از این مشکل دست به پاک کردن صورت مسئله زدند و مدیر هشداردهنده را از مقام خود برکنار کردند.
محسن منصوری اعلام کرد: برکناری ۱۵ نفر از مدیران استانی خوزستان قطعی شد.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
در حالی که اخراج رودی گارسیا در برنامه مدیران باشگاه نبود اما کریستیانو رونالدو، آنها را برای برکناری سرمربی متقاعد کرد.
تصمیم مدیران بایرن مونیخ در برکناری یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، از نگاه بسیاری در ادامه روند همیشگی این باشگاه بوده است.
مدیران باشگاه داماش فرشاد پیوس را در چند هفته باقی مانده لیگ دسته دوم جانشین اکبر میثاقیان کردند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در رشته توییتی از آخرین اقدام گشت ارشاد مدیران و برکناری رئیس یکی از شعب تامین اجتماعی در تهران در این راستا خبر داد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دو پرونده در خصوص دو نفر از مدیران صمت و جهاد تشکیل و هر دو به دلیل اهمال در حوزه نظارت بر بازار به برکناری از سمت خود محکوم شدند.
مدیران یوونتوس فعلا به تغییر مربی فکر نمی کنند ولی اگر تیم به اهداف مدنظرش در پایان فصل نرسد، برکناری مکس آلگری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از برکناری تعدادی از مدیران شهرداری تهران به‌دلیل سهل‌انگاری در برف‌روبی ۱۵ دی ماه جاری خبر داد.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از توبیخ و برکنار شدن تعدادی از مدیران شهرداری یکی از مناطق شمالی تهران در پی سهل انگاری در انجام مناسب برف روبی بارش‌های ۱۵ دی ماه خبر داد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نیاز نیست که آقای رئیسی دستور دهد کافی است برکناری مدیران ناکارآمد و عاملان پرداخت حقوق های نجومی را پیگیری کند.
طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، مدیران اتلتیکو حالا بیشتر از قبل برای برکناری دیه‌گو سیمئونه متقاعد شده‌اند و برای جانشینی او با لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، مذاکره کرده‌اند.
دومین مدیر استقلالی در مجموعه های ورزشی کشور نیز برکنار شد تا در یک روز شاهد برکناری دو مدیر دو مجموعه بزرگ ورزشی کشور باشیم.
با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تغییراتی در مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب ایجاد شد.
تاد بولی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، درباره دلیل برکناری توماس توخل صحبت کرد.
او درب اتاق های هیات فوتبال را قفل کرده و کلیدها را برداشته و رفته آسا و حاضر نیست صندلی مدیریتی را به سرپرست جدید تحویل دهد! عجایبی که فقط در ایران رخ می‌دهد و نشان از عمق علاقه مدیران به خدمت دارد.
مخزن داده «AlphaFold Protein Structure»که شرکت دیپ مایند آن را فراهم کرده به ۲۰۰ میلیون ساختار سه بعدی پروتئین گسترش یافته که تقریبا تمام پروتئین های شناخته شده در علم جزو آن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ