رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تردد انبوه موتورسیکلت‌ها به عنوان معضل بزرگ محدوده طرح ترافیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که موتورسیکلت‌ها از مسیر مجزا تردد می‌کنند با آسایش خاطر بیشتری حرکت کرده و انضباط ترافیکی در این مسیرها بیشتر انجام می‌پذیرد.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
رئیس مرکز مدیریت کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه‌نامه جدید ترافیکی ماه محرم را اعلام کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از موتورسیکلت سواران خواست که از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کرده و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد برای تردد‌های خود در سطح شهر استفاده کنند.
براساس برنامه ریزی انجام شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مازندران به سمت کرج از ساعتی دیگر یک طرفه خواهد شد.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، گفت: اجرای این طرح باعث تردد ایمن عابر پیاده اتوبوس و موتورسیکلت‌های عبوری از مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تردد ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث در کشور خبر داد و گفت: با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.
هدف از پیاده راه‌ها ایجاد یک فضای آرام، ایمن و با نشاط برای سهولت در رفت و آمد عابران پیاده می‌باشد، اما سد معبر و تردد موتور سواران این حق را از شهروندان گرفته و باعث مشکلات زیادی برای عابران پیاه شده است از جمله تردد آن‌ها از خیابان که خطرناک است. طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده راه‌ها منجر به توقیف یک هفته‌ای و در صورت تکرار به مدت یک ماه موتورسیکلت توقیف خواهد شد.
موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران کربلا با پلیس راهور همکاری می‌کنند.
طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجار شکن در پایتخت ادامه دارد و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار می‌دهیم که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ