ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه با یورش به روستای العراقیب در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی، برای ۲۰۷ امین بار پیاپی این روستا را تخریب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان معتقدند این اکتشاف از این نظر نادر است که در یک بافت کاملاً شهری رخ داده است که در آن احتمال یافتن شواهد باستان‌شناسی مرتبط با فرهنگ تئوتیئواکان بسیار کم بود.
نظامیان صهیونیست امروز برای دویست و نوزدهمین بار پیاپی ضمن یورش به روستای العراقیب در صحرای نقب اقدام به تخریب آن کردند.
رودبار - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه انبوه دهکده جهانی گردشگری می‌شود، گفت: بعد از ثبت جهانی روستای قاسم آباد، روستای انبوه در اولویت جهانی شدن قرار دارد.
روستای در تِفی شهرستان مریوان از سال‌های پیش تا کنون میزبان لک لک های مهاجر به کشور است.
پس از هجوم متفقین به تهران و اشغال پادگان‌های پایتخت و از جمله پادگان جی، دست‌اندازی به این محصولات کشاورزی از سوی متفقین زیاد گشت و موجب شکایت زارعین شد. چون به علت هرج و مرج به‌وجود آمده و مضمحل شدن ارتش، هیچ توجهی به سربازان نمی‌شد و آذوقه‌ای در اختیار آنان قرار نمی‌گرفت، محصولات کشاورزی این زارعین پاکدل و زحمتکش، باعث سد جوع سربازان می‌شد و آن‌ها هیچ اعتراضی نسبت به این کار سربازان ایرانی نداشتند.
روستای بلده در فاصله ٨۵ کیلومتری جنوب نور قرار دارد که در واقع جاده چالوس و جاده هراز را به هم پیوند می‌دهد. روستای یوش در ١٠ کیلومتری غرب روستای بلده و همچنین شهرستان آمل در فاصله ٩٨ کیلومتری از شمال شرق این روستا واقع شده است.
رژیم صهیونیستی برای دویست و هفدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.
وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان به شهر موافقت کرد.
مسابقات سوپرجام فوتسال در جنوب ایران به میزبانی روستای با استفاده از VAR برگزار می‌شود
رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه، برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.
اهواز- فرمانده قرارگاه کربلای سپاه در جنوب غرب کشور گفت: برای آب‌رسانی به ۱۴۰ روستای دیگر در خوزستان برنامه‌ریزی شده است.
حمید خادم بیست و سوم فروردین ماه اظهار کرد: روستای چم‌گز دارای ۹۰ خانوار است که به‌علت قرار گرفتن در حاشیه رودخانه سیمره و احتمال وقوع سیلاب دستور تخلیه آن صادر شد.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای دویست و پانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب در منطقه النقب اشغالی را تخریب کرد.
امامزاده عقیل (ع)، امامزاده علاءالدین (ع)، امامزاده عماد الدین (ع) و امامزاده قاسم (ع) از جمله فضا‌های زیارتی روستا هستند که امکان سیاحت و زیارت توأمان را برای مهمانان این روستا فراهم می‌کند. آبشار سنگان با بلندی حدود ۳۰‌متر محوطه‌ای مسطح و مناسب برای استراحت است.
رامشیر- مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: ۱۸ روستای رامشیر با اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه منطقه‌ای کربلا از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام ضروری بین ۴۰ روستای محاصره در برف خبرداد.
نظامیان رژیم صهیونیستی روستای «العراقیب» در صحرای النقب را برای دویست و دوازدهمین بار تخریب کردند.
مبارزان مقاومت فلسطین در دو عملیات تیراندازی در مناطق مختلف نابلس، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز یکشنبه با یورش به روستای فلسطینی العراقیب در صحرای النقب، برای دویست و یازدهمین بار متوالی ، آن را تخریب کردند.
سقوط بورس ما را بدبخت کرد. وصیت کردم همانطور که لخت به دنیا آمدم، لخت خاکم کنند. این روز‌ها در گرمای بوشهر هم بعضی وقت‌ها لخت جوشکاری می‌کنم. از روستای مال‌استریت و ماجراهایش خسته‌ام. در روزنامه بنویس مرا در مال‌ملا خاک نکنند. مرا کنار قبر شهید مس‌چینی، بین سوق و لنده خاک کنند. می‌خواهم قلبم را بفروشم! یک میلیارد تومان پول در بورس از دست دادم و قلبم را یک میلیارد می‌فروشم، چون پسرم آرزوی ازدواج داشت
روستای دِلارام به دهکده پزشکان معروف است که در این روستا ۱۷۵ پزشک از ۱۸۰ خانواده برخاسته است.
روستای فلسطینی العراقیب برای دویست و نهمین بار متوالی مورد هجوم و تخریب از سوی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
روستای فلسطینی العراقیب برای ۲۰۹مین بار متوالی مورد هجوم و تخریب از سوی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
منابع فلسطینی از تخریب روستای العراقیب در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) برای دویست و هشتمین بار پیاپی از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ