یاسوج _ دلالان در سایه ضعف زیرساخت های سردخانه‌ای و فرآوری، محصول کشاورزان کهگیلویه و بویر احمد را ارزان می خرند و دسترنج مردم محروم را به یغما می برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فیفا اعلام کرد که جام جهانی زنان بیش از 524 میلیون یورو سود داشته است.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
سود ۹۰میلیاردی هر بازیکن تیم ملی از واردات خودرو
مالک باشگاه اینترمیامی شرح داد که حضور لیونل مسی در این باشگاه چه سود سرشاری برای کل MLS داشته است.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید لیونل مسی به Apple TV+ کمک کرد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.
اینتر میامی از همین حالا مزیت های در اختیار داشتن سوپر استار آرژانتینی را از جنبه ورزشی و تبلیغاتی حس کرده اند.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز 91.190 میلیارد ریال رسید.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز ۹۱.۱۹۰ میلیارد ریال رسید.
فولاد خوزستان سود خوبی از فروش ستاره جوان خود به جیب زده است.
اولین بازی ستاره آرژانتینی با اینترمیامی برای این باشگاه میلیون‌ها دلار سود به ارمغان آورد.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی ۲۰۲۲، شباب الاهلی درآمد ۱۰۸ هزار دلاری داشت.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی 2022، شباب الاهلی درآمد 108 هزار دلاری داشت.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمادگی داریم تولید قراردادی گوشت قرمز را با در نظر گرفتن قیمت تمام شده به علاوه سود برای عشایر اجرایی کنیم.
یاخچی‌آباد در قدیم بسیار سرسبز و زیبا بود به طوری که بسیاری از اهالی جنوب شهر تهران در تابستان و خصوصا سیزده‌به‌در برای تفریح به اینجا می‌آمدند. اما یاخچی‌آباد تا قبل از پیروزی انقلاب به خاطر اینکه جزو مناطق شهری تهران حساب نمی‌شد و فقط جنبه روستایی و کشاورزی داشت، از هرگونه امکانات رفاهی و ضروری محروم بود.
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: قابل پیش بینی است که با افزایش سود سپرده های بانکی، تسهیلات گران تر شده و چالش بخش کشاورزی و معوقات بانکی بیشتر می شود.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: هنگامی که سود سپرده بالا باشد هر تولیدکننده ای از جمله کشاورز تشویق می شود تا سرمایه اش را نزد بانک سپرده گذاری کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: محصولات قرار است به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و با سود کمتر در اختیار مردم قرار گیرند.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ