ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شبکه «ایران اینترنشنال» ماهیت رسانه‌ای ندارد اما به دولت عربستان تذکر خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش مذبوحانه شبکه اینترنشنال برای ارتباط دادن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به نیروهای امنیتی را در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
این شبکه به دلیل وابستگی امنیتی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تلاش رسمی برای بازتولید آشوب و جنگ داخلی در ایران، توسط وزارت اطلاعات به عنوان شبکه‌ای تروریستی تلقی شده بود که گفته می‌شود با توافق میان ایران و عربستان، عوامل این شبکه تلاش داشتند تا از طریق رژیم صهیونیستی به تأمین مالی خود بپردازند.
تعدیل شدن دیدگاه‌های ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که عربستان‌سعودی پیش از انعقاد قرارداد با ایران، با اجرای پروژه رسانه‌ای، از این شبکه خواسته تا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی و برهم زدن امنیتش در منطقه و در عرصه بین‌المللی تلاش کند. پس از امضای قرارداد، عربستان برای رفع تهدید منافع خود، نیازمند این امنیت منطقه‌ای و ثبات سیاسی بود؛ به همین دلیل سیاست جدید، پایان پروژه رسانه‌ای شبکه وابسته‌اش در جهت سرنگونی نظام سیاسی ایران است.
فرد بازداشت شده، مامور جمع آوری، تولید و ارسال اخبار مخدوش و جعلی از استان گلستان بویژه شهرستان گالیکش بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد مطالب مطرح شده در ارتباط با توافق ایران و عربستان در نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال و طرح این ادعا از سوی این رسانه که قرار است فعالیت شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در پی توافق ایران و عربستان تعطیل شود، گفت: توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان در چارچوب مذاکرات محرمانه و عالی انجام شده است. عموماً رسانه‌ها در مورد این توافق‌ها به گمانه‌زنی رسانه‌ای می‌پردازند، ولی شما این حق را به سخنگوی وزارت خارجه بدهید که در مورد گمانه‌زنی رسانه‌ای اظهار نظر نکند.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
از پشت پرده عجیب و غریب شبکه ایران اینترنشنال چه می‌دانید؟ در این ویدیو ترکیبی از نام‌ها و فرآیندها را خواهید شنید که برای‌تان بسیار اعجاب‌انگیز خواهد بود.
کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: آمریکا فقط حرف می‌زند و هنوز به روش‌های مختلف به ایران التماس می‌کند که سر میز مذاکره برگردد و توافق هسته‌ای را به پیش ببرد.
روزنامه ایران نوشت: برخی اعضای شبکه اینترنشنال برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را درفضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روز‌های آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.
شبکه ایران اینترنشنال با انتشار تصویری از بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود در این دیدار تبانی صورت گرفته است.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
پلیس انگلیس خودروهای واکنش به حملات مسلحانه را برای حفاظت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» در غرب لندن مستقر کرد.
شبکه ایران اینترنشنال اعلام کرده که اجازه ورود به قطر را برای جام جهانی فوتبال پیدا نکرده است.
در پی پیام پنهان ۲ عضو شبکه ایران اینترنشنال به ایران برای بازگشت و بی‌انگیزه‌ شدن برخی دیگر از کارکنان، عوامل پشت پرده امنیتی اعضای این شبکه را تهدید می‌کنند.
عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در شیراز تفهیم اتهام شد.
براساس گزارش ‌تسنیم یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال در ایران بازداشت شده است.
ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
روز گذشته ویدئویی از سوی شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شد که تصویربردار از زاویه‌ای مناسب در حال فیلمبرداری است.
این ویژه‌برنامه سعی در نگاهی متفاوت به پشت‌پرده‌های رسانه‌ای اتفاقات اخیر داشته و تا کنون میزبان مهمانانی از جمله علی علیزاده، داریوش سجادی و ‌.. بوده است.
محسن آقایی (مستندساز) گفت: مجریان و مدیران ایران اینترنشنال، آن روزی که آل سعود به مینی‌بوس کودکان یمنی حمله و همه آنها را تکه تکه کرد، کجا بودند؟
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
باراک راوید خبرنگار اسرائیلی در صفحه توییترش اذعان کرد که رژیم صهیونیستی از شبکه ضدایرانی «ایران اینترنشنال» برای جنگ‌های رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وتجارت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وتجارت در روزهای آینده بورس است.
مجری من و تو از عادی‌سازی چهره منافقین در شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ