مربیان ایرانی کادر فنی تیم ملی تیروکمان مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم ملی ایران با تیم‌های لبنان، قرقیزستان و مالدیو دیدار خواهد داشت.
شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
با نهایی شدن قرارداد سید محمد ناظم‌الشریعه با تیم ملی فوتسال کویت، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان، یکی از گرانترین مربیان فوتسال جهان لقب گرفت.
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
مدافع تیم پرسپولیس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران حمایت کرد.
با وجود شروع تمرینات تیم ملی هندبال، فعلا وضعیت مربیان ایرانی که قرار است در کنار وسلین فعالیت کنند، مشخص نیست.
دو گزینه ایرانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شده‌اند که حضور یکی از آن‌ها در جمع مربیان این تیم تا حدودی قطعی شده است.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نامزدهای ایرانی هدایت تیم ملی باهوش‌تر از مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مذاکره با گزینه‌های مطرح شده درباره نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
فهرست پنج نفره مربیان ایرانی نامزد هدایت تیم ملی گسترده‌تر می‌شود.
پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد، به شایعاتی که پیرامون حضور او در تیم ملی ایران وجود دارد، واکنش نشان داد.
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم های ملی را به عنوان سرفصل کارهای خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش عبور کردند؟
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم های ملی را به عنوان سرفصل کارهای خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش عبور کردند؟
شاهرخ بیانی پس از حذف تیم ملی ایران از مسابقات جام جهانی، به انتقاد از عملکرد کارلوس کی‌روش پرداخت.
رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تکمیل کادر فنی تیم های ملی این رشته با حضور مربیان کره ای و ایرانی در مورد اهداف مورد نظر از تغییرات ایجاد شده و رویکرد پیش بینی شده توضیح داد.
مشخص است که کی‌روش علاقه‌ای به حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی ندارد و معرفی نکونام هم در این راستا بوده است.
مربیان ایرانی هدایت تیم ملی تنیس روی میز عراق را بر عهده گرفتند.
مربیان ایرانی هدایت تیم ملی تنیس روی میز عراق را بر عهده گرفتند.
می‌توان این نگاه از سوی مورایس را اینگونه برداشت کرد که او خود را از نظر فنی بالاتر از همه مربیان ایرانی لیگ می‌داند که البته این موضوع چندان دور از واقعیت هم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ