ایرنا از بازداشت حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انیس مهمدی همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به دادسرا احضار شد.
حسین ماهینی می‌گوید ۵ روز بازداشت برایش ۱۵ سال بوده است.
سیدجلال حسینی به خداحافظی حسین ماهینی از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.
حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس یک استوری برای محسن ابراهیم‌زاده منتشر کرده است.
مدافع جنوبی اسبق پرسپوليس پایان مسیر حرفه‌ای خود در دنیای فوتبال را رسما اعلام کرد.
حسین ماهینی، مدافع سابق پرسپولیس و تیم‌های ملی، رسما از مستطیل سبز حداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس دیروز در بین تماشاگران و در طبقه دوم ورزشگاه دربی را به این شکل تماشا کرده‌ است.
حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس توئیت جدیدی منتشر کرده است.
توئیتر تیک آبی مهدی طارمی و حسین ماهینی را هم حذف کرد.
حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار توئیتی روز جهانی زن را تبریک گفت.
حسین ماهینی با انتشار یک پست اینستاگرامی خبر از عفو قضایی همسرش داد
حسین ماهینی به بهانه روز مرد متن جالبی در توئیتر  نوشت.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
حسین ماهینی در صفحه توییتر خود خاطره جالبی تعریف کرد.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
سخنگوی دولت می‌گوید علی کریمی مشکلی ندارد، ولی در همین چند هفته گذشته، بسیاری از چهره‌های ورزشی و تلویزیونی به دلیل حمایت از علی کریمی بازداشت شده، بازخواست شده یا ممنوع‌الکار شده‌اند. حسین ماهینی از جمله بازداشتی‌هاست که بعد از چند روز آزاد شد، بازیکنان پرسپولیس بازخواست شدند و مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش هم به دلیل حمایت از علی کریمی ممنوع‌الکار شد.
حسین ماهینی هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس آزاد شد.
برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی از آزادی حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس خبر می دهند.
برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی از آزادی حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس خبر می دهند.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
اتفاق اخیری که درباره ماهینی رخ داده حالا با اعتراض چهره‌های ورزشی روبه‌رو شده است. تقریبا تمامی افرادی که در ماجرای اخیر از علی کریمی و پست‌های او حمایت کرده‌اند، در همین ۴۸ ساعت اخیر پست‌های حمایتی از حسین ماهینی گذاشته و خواسته‌اند تا او آزاد شود. ناگفته پیداست است موضوع بازداشت با گفته مسئولان مبنی‌بر آرام‌کردن التهاب کنونی در تضاد است.
طبق ادعای سایت ایرنا، حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس بازداشت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ