حواشی مصاحبه بعد از بازی طارمی با خبرنگار اسپورت‌تی‌وی تمام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران یوونتوس دوست ندارند که روملو لوکاکو خرید بعدی باشگاه محبوبشان باشد.
شعار‌های هواداران عراقی علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با صنعت نفت علیه مسئولان سازمان لیگ شعار دادند.
هواداران منچسترسیتی در دیدار امروز مقابل لیورپول شعارهایی علیه یورگن کلوپ سر دادند و باشگاه سیتی با صدور اطلاعیه‌ای این شعارها را محکوم کرد.
در روز پیروزی برابر ذوب آهن، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی این تیم برابر آلومینیوم اراک را از دست دادند.
هواداران استقلال در جریان بازی امروز علیه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه شعارهایی را سر دادند.
منصوریان روز گذشته به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد.درخواست هواداران از باشگاه فولاد، جذب سرمربی خارجی بود، امروز هواداران با حضور در ورزشگاه اعتراض خود را به تصمیم اخیر باشگاه نشان دادند.
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع بازی با نفت مسجد سلیمان علیه سرمربی تیم حریف شعار دادند.
هواداران سپاهان در دقایق پایانی بازی با ذوب آهن، علیه مهدی تارتار شعار دادند.
هواداران سپاهان در دقایق پایانی بازی با ذوب آهن، علیه مهدی تارتار شعار دادند.
شعار «بی‌غیرت» هواداران علیه بازیکنان پرسپولیس
در میانه دیدار امروز تاتنهام و برنتفورد، هواداران برنتفورد علیه هری کین شعارهایی سر داده و او را به دلیل از دست دادن پنالتی مقابل فرانسه در جام جهانی عامل سرافکندگی انگلیس خواندند.
شعار خرم‌آبادی‌ها علیه کمالوند بعداز توقف خانگی خیبر
هواداران استقلال در پایان بازی علیه بازیکنان این تیم شعار دادند.
مخالفان مهدی تاج در نمازجمعه تهران به سردادن شعار‌های تند رو آورده و از قوه قضائیه خواسته‌اند با او برخورد شود. بخشی از شعار‌ها علیه مهدی تاج این‌گونه بود: «فوتبال ضد ارزش، این تاج بی‌لیاقت،‌ای قوه قضائی، دخالت دخالت». تعدادی از نمازگزاران، اما شعار‌های تند و معنادار دیگری هم سر داده و با کنایه لفظ «غارتگر» را به کار بردند. «.. بر غارتگر بیت‌المال».
تعدادی از نمازگزاران جمعه در تهران با دادن شعارهایی تند، نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند. / نسیم آنلاین
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، امروز در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
شعار علیه تاج در نمازجمعه تهران؛ این تاج بی‌کفایت،اخراج باید گردد
ماجرای بازی‌های با تماشاگر در شهرستان‌ها برای پرسپولیس که طی فصول قبل هم بار‌ها دیده شده بود، پرسپولیس را آزار داد و با این شرایط همان بهتر که بازی‌ها با تماشاگر باشد.
دلیل شعار هواداران تیم شارلوا بلژیک علیه رئیس ایرانی این باشگاه مشخص شد.
دلیل شعار هواداران تیم شارلوا بلژیک علیه رئیس ایرانی این باشگاه مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ