پلوسی در دیدار با همتای ارمنی خود گفت حملات «غیر قانونی» نیرو‌های باکو که موجب درگیری‌های اخیر شده و بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت را قویاً محکوم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
علیرضا منصوریان اتفاقات قبل از بازی را یکی از دلایل شکست فولاد مقابل گل گهر دانست.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
محافل عبری به طور جدی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه زدن به جایگاه ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.
باکو نسبت به بیانیه وزارت امور خارجه روسیه درباره وضعیت قره باغ ناگورنو انتقاد کرد.
رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق در جریان مراسمی با انتقاد از مداخلات آمریکا در عراق گفت: مایه ننگ است یک کارمند در خزانه‌داری آمریکا، کنترل عراق را در دست داشته باشد.
روزنامه جوان نوشت: گرانی قیمت مواد غذایی از میوه و صیفی گرفته تا لبنیات و مرغ و گوشت حتی در ایام افزایش تولید نوبر است. اکنون در روز‌هایی قرار داریم که فصل نوبرانه‌های میوه تمام شده است و هیچ توجیهی برای عرضه میوه گران پذیرفته نمی‌شود، اما قیمت انواع میوه همچنان بالاست.
جان تکستور، مالک آمریکایی لیون، به شدت از سیاست های نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی انتقاد کرد.
در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
فرنکی دی‌یونگ در آستانه بازی هلند برابر کرواسی لب به انتقاد از برنامه فشرده ‌بازی‌ها گشود و گفت یوفا فقط به پول درآوردن فکر می‌کند.
شیخ الازهر در دیدار با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، به‌شدت نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
دوایت یورک این باور که منچستریونایتد زیر نظر اریک تن‌هاخ پیشرفت کرده را زیر سوال برد و گفت، تن‌هاخ بیشتر از سولسشر باخته است.
جیمی ردنپ سبک دفاع کریستین رومرو را در جریان شکست 4-3 تاتنهام مقابل لیورپول به شدت محکوم کرد.
سباستین کهل با انتقاد شدید از تصمیمات داور، عملکرد او در بازی بوخوم - دورتموند را فاجعه‌آمیز خواند.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت: اگر رعایت احکام دین بر ما واجب است، همه آن‌ها بر ما واجب است. امروز به صراحت، ولی جامعه اسلامی بر عدم دو قطبی سازی تاکید می‌کنند و این بر شما فرض می‌کند که حتی اگر وحدت و عدم دو قطبی سازی را هم ارزش دیگر فروع دینی میدانید به آن اهمیت ویژه دهید.
اگر حدیث امام صادق (ع) ... را خوانده بود می‌دانست که این کارش حرام و موجب سقوط عدالت اوست:
بازیکنان آرسنال به دلیل نادیده گرفتن هوادار خردسال‌شان مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند.
جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در توئیتی از دولت رئیسی انتقاد کرده است.
بسیاری از روزنامه‌های اروپایی انتقادهای شدیدی را از عملکرد دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، مطرح کردند.
زیدآبادی نوشت: همینطور حالا که کیهان مدافع سینه‌چاک تجدید رابطه با دولت‌های بحرین و سعودی شده است، آیا به این دولت‌ها اعتماد کرده و اعتماد اکثریت ایرانیان را هم نسبت به حاکمان ریاض و منامه احراز کرده است؟
فاضل میبدی از آنچه «دعوت به هرج‌ومرج ازسوی علم‌الهدی» خواند به شدت انتقاد کرد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ