پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
حسن خمینی گفت: هیچ عاملی به اندازه حضور مردم دشمنان را مأیوس نمی‌کند. البته شرایطی دارد و باید همه مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود که شرط رومنیگه برای بازگشت به باشگاه، اخراج حمیدزیچ بوده است.
روحانی گفت: آنچه خواست مردم است شاید ده‌ها سؤال باشد، اما در یک همه‌پرسی می‌توان از مردم خواست به سه پرسش اساسی در زمینهٔ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد پاسخ دهند.
یکی از حسن های دعوت از زوج های باشگاهی به تیم ملی انتقال این هماهنگی از باشگاه به تیم ملی است و این در همه جا مورد توجه سرمربی تیم ملی است.
سید حسن خمینی گفت: این گروه در دفاع از موضع خود می‌گویند «همه کسانی که در تاریخ حرف نو زده اند، ابتدا اکثریت نبوده اند.» این سخن کاملا درست است؛ «حقیقت» هیچ نسبتی با اکثریت ندارد، ولی باید توجه داشت که «اطاعت» نسبت مستقیم با اکثریت دارد. پس می‌توان گفت که حقیقت چیزی نیست که همه مردم می‌گویند؛ ولی اگر شما نتوانستید حرف خودتان را به دیگران برسانید باید بپذیرید که به «نظر جمعی» عمل کنید.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی با همه کشتی گیران دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را برعهده دارد، به تشریح اولویت‌های این سازمان پرداخت.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتیکه آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.
پیشکسوت کشتی ایران می‌گوید: در گذشته آمریکا در همه وزن‌ها رقیب ایران نبوده، ولی امروز می‌بینیم که آمریکایی‌ها در همه وزن‌ها با ایرانی‌ها کل کل دارند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.
تقريبا تمامى ستاره هاى كشتى آزاد به جز حسن يزدانى تيم خود را در ليگ برتر مشخص كرده اند.
رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.
رسانه رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
دارنده مدال برنز کشتی جهان می‌گوید که آنالیز کار هر کسی نیست و اگر می‌گذاشتند حسن یزدانی کشتی خودش را می‌گرفت نتیجه بهتری مقابل تیلور آمریکایی رقم می‌خورد.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
وقایع نگاری روزی که ستاره کشتی آزاد ایران مقابل حرف سرسخت کم آورد.روزی که انگار همه ما باختیم .
در روز نخست مسابقات جهانی کشتی آزاد، 4 نماینده ایران طبق قرعه کشی صورت گرفته روی تشک خواهند رفت.
نایب قهرمان کشتی جهان در سال 2021 مى گويد با آناليز رقبا به دنبال مدال خوشرنگ ترى در وزن جديد است.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ