صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دود سیاهی ناشی از آتش گرفتن مخازن احتمالی قیر در این محدوده به هوا بر می خیزد.واحدهای مختلفی از آتش نشانی صنایع مستقر در غرب بندرعباس به منطقه آتش سوزی رسیده اند و مهار آتش سوزی آغاز شده است.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
صفحه گوگل به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و دبل این تیم در فصل اخیر، آتش بازی روی صفحه نام این تیم ایجاد کرد. منبع: خبرآنلاین
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
ویدیویی ارسالی لحظه آتش گرفتن یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در کوچه‌ای در محله خانی‌آباد تهران ساعت ۵ را نشان می‌دهد.
هتل پامچال در خیابان طالقانی تهران آتش گرفت. ۸۰ مسافر نجات یافتند. یک آتش نشان مصدوم شد. منبع: رکنا
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
برخی منابع خبری از وقوع انفجار و آتش سوزی در باکو خبر داده و ویدئویی از آن منتشر کرده‌اند. این منابع همچنین از هدف قرار گرفتن «فاضل مصطفی» از نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در مقابل منزلش در باکو خبر دادند. وی از دشمنان سرسخت مذهب تشیع در جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که اکثریت جمعیتش را پیروان این مذهب تشکیل می‌دهند.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
منابع سعودی در حالی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «دمام» در شرق عربستان خبر دادند که گمانه زنی ها درباره حمله موشکی نیروهای یمنی به این منطقه قوت گرفته است.
آتش نشان‌ها در استرالیا تلاش می‌کنند بیش از ۵۰ آتش سوزی در جنگل‌ها و بوته‌زار‌های کوئینزلند را خاموش کنند.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
یک خودرو سانتافه در هنگام سوخت گیری در پمپ بنزی آتش گرفت.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
تصاویری از آتش‌ گرفتن و فروریختن گنبد مسجدی در اندونزی رسانه ای شده است.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.
هنوز دلیل قطعی این انفجار مشخص نیست. رسانه‌های دولتی روسیه می‌گویند که یک مخزن سوخت آتش گرفته و همه تردد‌ها در این مسیر به حالت تعلیق درآمده است.
معترضان به افزایش بهای انرژی، در شهر ناپل ایتالیا قبض‌های برق و گاز خود را آتش زدند. با بالارفتن بهای انرژی در غرب، اعتراضاتی در شهر‌های اروپایی شکل گرفته است. روز شنبه ۷۰ هزار نفر از معترضان در شهر پراگ به دلیل گرانی انرژی راهپیمایی کرده بودند.
آتش گرفتن اتوبوس در محور شیراز به سعادت شهر که بدون مصدوم بود.
طالبان می‌گوید در این صحنه رهبر جن‌های استان جوزجان را احضار کرده و تعهد گرفته است که دیگر خانه‌های مردم افغانستان را آتش نزند!
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ