توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ناجی شدن مهدی طارمی برای پورتور در ثانیه‌های پایانی و تبدیل کردن نتیجه بازی از باخت به تساوی واکنش نشان داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی ضمن بازتاب خبر قهرمانی تیم ملی جوانان ایران به موفقیت‌های این تیم پرداخت.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
رسانه‌های غربی و انگلیسی‌زبان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ونزوئلا و آمریکای لاتین را با ادبیات، واکنش‌ها و شیوه‌های متفاوت بازتاب دادند.
حرکت عجیب روز گذشته کمک داور بازی لیورپول-آرسنال، روی جلد روزنامه‌های ورزشی انگلیس رفته است.
رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا بیش از همه بارسلونا را خوشحال کند. روزنامه‌های چاپ بارسلونا مطابق انتظار این تساوی را جشن گرفتند.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است.
درگیری لفظی بین لیونل مسی و لوئیس فن خال در پایان بازی آرژانتین و هلند بسیار خبرساز شد ولی شب گذشته خبری از تنش بین مسی و مربی حریف نبود.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال ساعاتی پیش از دیدار پرتغال در برابر غنا در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش داشت برای تیم ملی فوتبال کشورش آرزوی موفقیت کرد.
بارسلونا برای دومین سال متوالی از رسیدن به جمع ۱۶ تیم پایانی اروپا بازماند تا در بحرانی بزرگ فرو رود.
حذف بارسلونا و اتلتیکو مادرید از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
نشریه «آبولا» پرتغال به برد خارج از خانه استقلال با هدایت ساپینتو با دیدی متفاوت پرداخت و مسافت تهران تا اصفهان را سوژه خود قرار داد.
سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.
نشریه «آبولا» پرتغال به تساوی ساپینتو و مورایس دو مربی پرتغالی در لیگ برتر فوتبال ایران پرداخت.
نشریه «اوجوگو» امروز به حمایت باشگاه استقلال از مربی پرتغالی پرداخته است.
امروز ۴ روزنامه ورزشی این کشور به این بازی دوستانه پرداختند.
باشگاه پورتو نسبت به درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل اروگوئه واکنش نشان داد.
مورایس همچنان از رسیدن به پیروزی در ۳ بازی اخیر با سپاهان ناکام ماند و با گذشت ۵ هفته از لیگ ایران با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم ماند.
الجزیره در انتشار بازتاب خبر هک تلفن رئیس موساد، عکسی را منتشر کرد که بر آن نوشته است: دندانهایت را مسواک بزن. هکرها با هک تلفن رئیس موساد تصویر دندان هایش را منتشر کردند.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.
نشریه «آبولا» پرتغال در گزارشی با تیتر «ساپینتو و یک روز تاریخی در ایران» به دیدار استقلال با مس کرمان در لیگ ایران با حضور بانوان پرداخت.
این اولین امتیازی است که سپاهان با هدایت مورایس پرتغالی از دست می‌دهد. به همین خاطر نشریات پرتغالی از دست دادن امتیاز توسط مورایس در لیگ ایران را سوژه خود قرار دادند.
نشریه «آبولا» پرتغال امروز به این اقدام جنجالی ساپینتو واکنش نشان داد و تیتر زد: «واکنش ساپینتو شما را به حرف وادار می‌کند!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ