جانشین رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
اهواز- معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به مشاهده لکه‌های آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، احتمال سرایت آتش به بخش ایرانی آن وجود دارد.
مسئولان سپاهان در صورتی که نتوانند قرارداد سنگین آل کثیر را ثبت کنند سراغ هافبک استقلال خواهند رفت.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
تیم ترکمنستان در هر دو بخش آزاد و فرنگی نمایندگانی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد داشت که احتمال رویارویی آنها با کشتی‌گیران کشورمان وجود دارد.
منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
احتمال می رود که قرارداد بازیکنان استقلال امروز در هیئت فوتبال تهران امضا شود.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و افزود: به احتمال محور‌های کندوان و هراز از عصر امروز جمعه از سمت مازندران به تهران و کرج یکطرفه می‌شود.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه احتمالا شنبه محور مهران به ایلام یکطرفه می شود، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در پارکینگ‌های مرزی حضور دارند.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می‌شود.
مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ