پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال که در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد قابل قبولی داشت پس از این رقابت‌ها با پیشنهادهای خارجی روبرو شد؛ اما با توجه به اینکه سرباز محسوب می‌شود نمی‌تواند به این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خیام خوانی برای بوشهری‌ها، یک معنا و مفهوم همیشگی و خاص است.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ورزش سه درباره یک موضوع مهم صحبت کرد.
کاپیتان استقلال بعد از داستان بازی با انگلیس، هنوز کمر راست نکرده است.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
کاپیتان تیم ملی اکوادور که به سختی به مسابقه با سنگال رسیده بود، افسوس بزرگی را تجربه کرد.
هافبک بین‌المللی فوتبال ایران در انتظار کسب فرصت برای اولین حضور در جام جهانی قطر است.
مدافع سرشناس تیم ملی برزیل از اراده بالای نیمار برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین خبر داد.
سادیو مانه در لیست تیم ملی سنگال در جام جهانی 2022 قرار گرفت.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
جلسه به این شکل دنبال شد که اسماعیل‌نژاد را با عنوان سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون بگیریم، اما اجازه بازی در باشگاه دیگری را ندارد.
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
صفحه رسمی فدراسیون فوتبال سنگال در تیک تاک، ویدیو‌هایی از استقبال هواداران تیم ملی این کشور در فرودگاه فرانسه منتشر کرد
در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و ۶۹ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
معنوی‌نژاد کمتر به بازی گرفته شده شناخت زیادی نسبت به او وجود ندارد و اصلا بعید نیست که در تقابل با برزیل در ترکیب شروع‌کننده عطایی قرار بگیرد.
بهنام یخچالی ملی پوش ایرانی تیم MBC آلمان حاضر در بوندس لیگا از این تیم جدا شد.
تیم یونانی در خبری رسمی نوشت: باشگاه آ. اک با کریم انصاری فرد به توافق مشترک رسید تا این بازیکن قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. ما آرزوی موفقیت در ادامه راه برای انصاری فرد را داریم.
فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم‌هایی از عملکرد ستاره ایرانی در مورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت.
پژمان منتظری ستاره سابق استقلال تیم ملی و کاپیتان فعلی باشگاه الخریطیات قطر در غم از دست دادن برادر گرامی خود به سوگ نشسته است.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ