وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بستر تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم با شهرداری تهران زمین‌های مورد تقاضای دانشگاه خواجه نصیر در یک پردیس یکپارچه دانشگاه تجمیع می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- دادستان عمومی و انقلاب پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه های غیرمجاز ضرب الاجل دو ماهه صادر کرد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
رئیس پارک فناوری سمنان گفت: پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان در زمینه بلاک‌چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تولید محتوای دیجیتال، واقعیت مجازی و... فعالیت خواهد داشت.
سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم با اشاره به راه اندازی پردیس های علم و فناوری تخصصی در پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و پژوهشگاه گفت: در استان سمنان پردیس تخصصی هوش مصنوعی ایجاد می شود.
مدیرکل اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: همزمان با سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پردیس محیط زیستی برای زائران حرم امام راحل برگزار می‌شود.
آزادراه پردیس - تهران (مسیر شمال به جنوب) بازگشایی شد.
پردیس- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بازگشایی آزادراه تهران- پردیس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه پردیس - تهران مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل شماره ۴ تا اطلاع بعدی ممنوع است.
پردیس- مسیر شمال به جنوب آزادراه پردیس-تهران مسدود شد و این محدودیت تردد تا ۱۲ ظهر ۲۷ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.
از هموطنان تقاضا داریم همکاری های لازم را در این زمان با عوامل راهداری داشته و ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری از مسیر جاده قدیم تهران جاجرود به عنوان مسیر جایگزین بصورت رفت و برگشت استفاده کنند.
میری لواسانی تاکید کرد؛ پتروشیمی پردیس می‌تواند به الگویی سرآمد در حوزه مدیریت‌ریسک و دانش ایمنی‌فرایند، در کلاس جهانی تبدیل شود.
معاون تجارت و خدمات وزیر صمت اعلام کرد: در راستای توسعه فن‌آوری در صنعت، ارتباط صحیح بین صنعت و دانشگاه و تجاری‌سازی سریع فن‌آوری‌های کشور، پردیس‌های فن‌آوری صنعت محور تشکیل می‌شوند.
مستند موبایلی «منهای سیاست» فیلم جدیدی از امیر تاجیک است که به حواشی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا می‌پردازد.
براساس تفاهم نامه دانشگاه شریف و صندوق بازنشستگی کشوری پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت و گاز در دانشگاه راه اندازی می شود.
تسنیم نوشت: معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه‌ای که دانش‌آموزانش مسموم شده بودند، در روز‌های گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.
تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند.
شاهرود- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از افتتاح بزرگترین پردیس ایران با موضوع هوش مصنوعی در شاهرود خبر داد و گفت: مجوز این پردیس اخذ شده است.
دماوند- مدارس دماوند پردیس و رودهن به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا دوشنبه صبح غیرحضوری شد.
پردیس- آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری اعلام کرد.
در متن این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تداوم بارش برف، همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) غیرحضوری است».
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ