جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مشکلات موجود صف‌های طولانی کامیون‌های موکب‌داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع شد و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
رئیس مرکز مدیریت کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان ازتصادف موتورسیکلت با کامیون در محور دامغان-شاهرود خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت جان باخت.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش تردد کامیون‌ها از گمرک آستارا در مرز ایران و آذربایجان و گمرک سامور در مرز روسیه و آذربایجان خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در شب‌های ماه محرم خبر داد.
تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورا ممنوع شد
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عابران پیاده هم توجه داشته باشند که با توجه به پوشش تیره‌ای که بر تن دارند، در زمان تاریکی هوا از محل‌های مجاز و دارای روشنایی کافی تردد کنند. رانندگان نیز دقت و توجه بیشتری به مسیر مقابل خود داشته باشند.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.
خگستر از جمله نماد‌های گروه خودرویی است که روز گذشته ۱۵ فروردین ماه به دلیل افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصد متوقف شد. همچنین این روز‌ها نماد خودرو نیز به خوبی رشد کرده است. این دو نماد در روز‌های آینده چه روندی را طی خواهند کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ