با حضور وزیر کشور، از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت‌های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.
درگاه ملی مجوزهای کشور اعلام کرد: ۲۵ کسب‌وکار پُر درخواست با وجود اعلام قبلی اتصال آنها، مجوزشان صادر نمی‌شود.
درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها را به عموم مردم ارائه می کند.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
نتیجه آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
رئیسی از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.
متولی راه اندازی درگاه ملی مجوز‌های کشور وزارت اقتصاد است، اما در عمل با وجود گذشت ده ماه از زمان رونمایی از این درگاه هنوز مشکلات در عمل باقی است. دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معتقد است: وزارت اقتصاد باید در مقابل عملکرد خود در زمینه درگاه واحد تخصصی صدور مجوز پاسخگو باشد.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری با تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد در ارتباط با اعلام صدور اولین مجوز گردشگری به‌طور خودکار از سوی درگاه ملی گفت: سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل هستند.
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: درگاه ملی مجوز‌های کشور حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شده است و هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده و دستگاه‌ها به صورت مجزا به صدور مجوز اقدام می‌کنند، باید وزارت اقتصاد پاسخگو باشد.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از آخرین وضعیت ارزیابی«اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خبر داد.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری ششم با جدیت به دنبال هوشمند سازی فرایند ها و متعاقب آن شفافیت است.
مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۴۲ خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند در دسترس آحاد مردم قرار گرفته است.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: توقع داریم هر چه سریع‌تر با اقدامات و تلاش لازم به شرایط ایده‌آل و سکوهای برتر آسیا و جهان برسیم.
امروز آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
فردا آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه‌ها به استفاده از درگاه ملی مجوز‌های کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می‌کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها نیفتاده و مسئولیت این موضوع مستقیم با وزارت اقتصاد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه ها به استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوزها نیافتاده است و مسئولیت این موضوع مستقیما با وزارت اقتصاد است.
مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری وشهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفته بود: نبود شفافیت در فرایندها، وجود فرایند‌های موازی، وجود بروکراسی اداری زمانبر، اشکالات حقوقی، اعمال سلیقه در سطح مناطق و عدم تحول طی سال‌های گذشته از جمله مشکلات این دفاتر است.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.
خبرنگاران لازم است با مراجعه به سامانه my.gov.ir (درگاه ملی خدمات دولت هوشمند) و ورود به بخش " مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران" نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: حدود ۲۲۰ خدمت اصلی در مجموعه وزارت صمت و نهادها و شرکت‌های تابعه توسط بیش از ۲۰ سامانه ارائه می‌شود که همه خدمات به‌زودی از طریق درگاه یکپارچه خدمت ارائه می‌شود.
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد: با گذشت بیش از ۴ ماه از مهلت قانونی، هنوز شهرداری‌های سراسر کشور به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند.
سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ