رسانه‌ها گزارش دادند که تعداد جان باختگان سیل‌های اخیر در پاکستان به ۱۰۶۱ نفر افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میامی- وقوع سیل در محور میامی به شاهرود برای ساعتی جاده اصلی را مسدود کرد اما با تلاش راهداران محور بازگشایی شد.
بر اثر جاری شدن سیل ناشی از بارش شدید باران در ایالت خیبر پختونخواه در پاکستان ۷ تَن جان باخته و ۷۲ نفر هم زخمی شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات از بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی روستاهای استان تهران، مرکزی و سمنان خبر داد.
بارش باران و وقوع طوفان، خیابان های آنکارا را پیش از مراسم تحلیف اردوغان خلوت کرد.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی‌، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر، تنگه هرمز و خلیج فارس هشدار داد.
مقامات جمهوری خلق کنگو اعلام کردند در پی وقوع سیل در این کشور، صدها ده‌ها نفر در مناطق شرقی این کشور جان خود را از دست دادند.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی کشور و احتمال بارش‌های شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در ۷ استان کشور، امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
جمعیت هلال احمر از رهاسازی و نجات ۳۶ نفر در سیل خراسان شمالی خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: با هشدار بارش‌های رگباری و سیل‌آسا در استان تهران و احتمال وقوع سیل در برخی مناطق استان، امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
سخنگوی صنعت آب گفت: اواخر هفته (چهارشنبه و پنج‌شنبه) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و هموطنان باید از بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
قاسم زاده با اشاره به اینکه این بارش‌ها ناپایدار و به صورت رگباری هستند و احتمال طغیان رودخانه‌ها بسیارزیاد است ادامه داد: امکان طغیان رودخانه در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و چهار محال بختیاری وجود دارد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تقویت سامانه بارشی، بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف خبر داد.
احتمال وقوع سیل در ۲۳ استان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع سیل در ۳۸ روستای این استان وامدادرسانی به ۳۷۹ خانواده خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع سیل در ۳۸ روستای این استان وامدادرسانی به 379 خانواده خبر داد.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
فیروزکوه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه خبر داد و گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد.
بر اثر وقوع سیل در ایالت کالیفرنیا در آمریکا، حدود هزار نفر از ساکنان این شهر در یک پارک گرفتار شده‌ اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ