اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
منابع لبنانی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز دوشنبه آینده خبر دادند که طی آن به آخرین تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
با پیشنهاد مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و موافقت اعضای هیئت رئیسه ، علی حدادگر به عنوان دبیر کل فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در اجلاس بریکس، عازم آفریقای جنوبی شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دنیا فیلترینگ را با شروط خاصی پذیرفته است، اما باید ظرفیت‌های داخلی را تقویت کرد. برای نمونه اپلیکیشن‌های داخلی باید روز به روز تقویت شوند و مردم می‌توانند از آن‌ها در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حتی هیأت‌های مذهبی استفاده کنند.
رئیس کانون مربیان تهران با صدور حکمی دبیر این کانون را انتخاب کرد.
مرور سخنرانی‌ها و اظهارات مومن‌نسب وجود یک موضوع مشترک در گفته‌های او را اثبات می‌کند؛ او عموما آمار‌هایی را ارایه می‌دهد که منبعی ندارد به این معنی که با جست‌وجوی گفته‌های وی تنها همان اظهارات مومن‌نسب منبع قرار می‌گیرد.«ساخت ۵ اپلیکیشن بومی جایگزین برای اینستاگرام»، یا طرح داده‌هایی مشابه اینکه «۳۰درصد دانش‌آموزان به بازی‌های اینترنتی معتادند»، «۱۴۵ دلار در آمد اسراییل از عضویت هر کاربر در وایبر» یا «۱۲۰۰ آسیب روانی و جسمی در فضای مجازی شناسایی شده» از مواردی است که البته منبعی جز خود مومن نسب ندارد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد و قبل از شروع مجمع از رفتاری که در گذشته نسبت به معاون وزیر داشت، عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.
رئیس‌جمهور کنیا در دیدار امروز خطاب به آقای رئیسی گفت گرمای کلمات و تعاملات جنابعالی فوق‌العاده است.
مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی از سمت خود استعفا داد.
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند. چرا فرار مغز‌ها داریم؟ فکر می‌کنیم فرار مغز‌ها به این علت است که جوانان ماگرایش به غرب دارند و غرب زده هستند. دل آن‌ها با ایران است، اما ما بستر حفظ این نخبگان در جامعه را فراهم نکردیم.
دبیر کل ناتو می‌گوید اگر اوکراین پایان جنگ و درگیری‌ها را اعلام کند به معنای پایان موجودیت اوکراین به عنوان یک ملت است و غرب باید همچنان به کمک‌های نظامی خود به کی‌یف ادامه دهد.
رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه گفت: سواد پیشگیری از بیماری در وزارت بهداشت وجود ندارد، وظیفه حوزه علمیه است که آن را احیا کند و این با احداث بیمارستان‌ها و نام‌گذاری آن‌ها به نام اهل‌بیت (ع) قابل‌حل نیست، اگر وزارت بهداشت فقر دانشی و تخصصی پیدا کرد ما در حوزه علمیه متکفل آن می‌شویم و روایات سلامت را تبلیغ می‌کنیم.
دفتر دبیر شورای امنیت ارمنستان از سفر این مقام ایروان به آمریکا و دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد.
دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه جبهه اصلاحات با رأی اکثریت اعضای این جبهه، انتخاب شدند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی، هادی گنجعلی را به عنوان دبیر ستاد پیشران مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
عليرضا دبير در يك مصاحبه ٩٠ دقيقه اى با آنتن به خيلى از ابهامات و انتقادات پيرامون خودش و فدراسيون كشتى پاسخ داد.
علیرضا دبیر راز شلوار عجیب شش جیب را فاش کرد
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ