تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست کره‌جنوبی ضمن صعود به دیدار نهایی، سهمیه رقابت‌های جهانی سال 2023 را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والیبال ایران یک اتفاق غرورآفرین و فوق العاده دیگر را رقم زد.
تیم ملی والیبال ژاپن با پیروزی بر اسلوونی تاریخ سازی کرد.
سومین دیدار تیم ملی کبدی در مسابقات قهرمانی آسیا با غلبه بر کره جنوبی و ثبت سومین برد متوالی به پایان رسید.
علی پاکدامن با غلبه بر حریف کره ای خود، عنوان قهرمانی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر را به دست آورد.
شاگردان حسین عبدی اولین بازی‌ تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان گفت: دولت مردمی راه غلبه بر چالش‌ها را نه عقب‌نشینی، بلکه ساختن ایرانی قوی می‌داند
تیم میلانو موفق شد با خلق یک شگفتی بزرگ به نیمه نهایی رقابت های سری آ صعود کند.
ملی پوش تنیس روی میز ایران با غلبه بر حریفی از کره جنوبی به جدول ۳۲ نفره مسابقات معتبر گرند اسمش سنگاپور راه یافت.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!
سباستین هالر مهاجم اهل ساحل عاج، در آستانه بازگشت دوباره به ورزشگاه ها و حضور در تمرینات بروسیا دورتموند در چند روز آینده است.
رهبران سراسر منطقه در موجی از نزدیک شدن منطقه‌ای پرچم آشتی و صلح را به سوی یکدیگر به اهتزاز در آورده اند. آیا این عشق دوام خواهد آورد؟
انگلیس قرار است برای غلبه بر اعتصابات و تامین نیروی درمانی و رانندگان آمبولانس در این کشور، از نیروهای ارتش استفاده کند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب پیروزی برابر تیم منتخب جهان به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا راه یافت و برای کسب قهرمانی، حریف میزبان شد.
ستاره جوان تیم ملی برزیل بعد از غلبه بر کره جنوبی، آغوشی صمیمانه برای پله فرستاده و تاکید کرد که تیمش می تواند تا فینال به رقصیدن و جشن ادامه دهد.
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.
تیم ملی فوتسال عربستان مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را با غلبه بر کره جنوبی به پایان رساند و برای مشخص شدن وضعیت صعودش به مرحله حذفی باید منتظر نتیجه بازی ژاپن - ویتنام باشد.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بیان کرد: ترس از مدرسه می‌تواند از بخش خاصی از مدرسه، عملکرد تحصیلی، محیط مدرسه یا در اثر تجربه اتفاق‌های ناخوشایند، مانند آزار دیدن از دوستان در مدرسه یا مشکلاتی در مسیر خانه تا مدرسه باشد، در این موارد پی بردن به علت هراس، برای مداخلات درمانی ضرورت دارد.
پس از پیروزی برابر تیم ملی اروگوئه، ایران توانست به رتبه بیستم رنکینگ دنیا صعود کند.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه نقش مدیریت واحد در حوزه تولید و تجارت مهم است، گفت: اگر وزارت بازرگانی را تشکیل دهیم به گذشته برگشته‌ و میدان را برای وارداتچی ها باز کرده‌ایم.
تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان با شکست کره ی جنوبی، به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا مقابل کره جنوبی سه بر صفر به برتری دست پیدا کرد.
با توجه به قیمت کنونی مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار و همچنین روندیابی قیمت 5 ساله مسکن بر اساس نرخ دلار، قیمت هر متر مربع مسکن در حال حاضر با حباب 33 درصدی در بازار معامله می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ