علی دایی دوباره مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
سحابی حلقه، یک سحابی سیاره‌نمای بسط‌یافته است. این ابر گازی وقتی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند تکامل می‌یابد، اتمسفر بیرونی خود را به بیرون پرتاب کرده و به یک کوتوله سفید تبدیل می‌شود.
رضاشاه برای آن که این خیابان طولانی را از سایر خیابان‌ها متمایز کند از کفیل بلدیه درخواست کرد ۲ طرف خیابان را با درخت چنار تزیین کند. بوذرجمهور با هر زحمت و جان کندنی بود، ۱۱ هزار اصله درخت چنار را که کمتر از ۱۰ سال داشتند، در دو طرف خیابان کاشت و با حفر دو حلقه چاه در محمودیه آن‌ها را سیراب کرد. چنار‌های خیابان ولیعصر (عج) از زیباترین ویژگی‌های این خیابان زیبا به شمار می‌رود.
براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه شامل سه منطقه مجزا می‌شود: یک حلقه قابل‌سکونت که شامل خانه‌ها می‌شود، یک دیتاسنتر زیردریا که با آب دریا خنک می‌شود و خودش دارای بخش مدیریت شهر و تأسیسات تحقیقات پزشکی است و درنهایت یک معماری شناور در خلیج مصنوعی که توسط یک ساختار حلقه‌ای‌شکل ایجاد می‌شود.
لوگوی جدید کمیته ملی المپیک به صورت ساده شامل تنها پرچم ایران و پنج حلقه المپیک طراحی شده است.
هواداران استقلال امیدوار هستند که مهدی قایدی با درخشش دوباره در رقابت های جام حذفی، عامل قهرمانی این تیم لقب بگیرد.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
ژاوی قبل از شروع تمرین امروز بارسلونا سعی کرد با پا توپ را وارد حلقه بسکتبال کند؛ ولی هر 19 اقدام او ناموفق بود.
دروازه بان منچستریونایتد با اینکه موفق به مهار ضربه پنالتی مقابل برایتون نشد اما رفتارهایی از خود نشان داد تا سولی مارچ پنالتی اش را خراب کند.
یک هاله نور بسیار بزرگ دایره‌ای شکل وهم‌انگیز از نور قرمز، درست شبیه بخشی از فیلم‌های علمی تخیلی، اخیرا در آسمان شب در بالای ایتالیا چشمک زد. این هاله نور عجیب که شبیه دیسک بود، تنها برای چند هزارم ثانیه در آسمان دیده و سپس ناپدید شد.
محمدرضا حسینی و محمد خدابنده‌لو دو بازیکن گل‌گهر که از دو نسل متفاوت هستند، اولین بازی دوران پسا قلعه‌نویی را شیرین رقم زدند.
بازیکنان استقلال از مدیرعامل استقلال پیگیر پرداختی خود قبل از عید نوروز شدند.
سیاوش یزدانی بازیکن خبرساز فوتبال ایران روزهای سختی را در اردوی طلایی‌پوشان پشت سر می‌گذارد.
دانشمندان در خصوص شکل‌گیری، قدمت و ماندگاری حلقه‌های زحل نظر متفاوتی دارند؛ گروهی بر این باورند که حلقه‌های زحل ازلی هستند و بیش از چهار میلیارد سال پیش همراه با این سیاره شکل گرفته‌اند و زحل هرگز یک دنیای خسته‌کننده نبوده‌است. گروه دیگر بر این باورند که حلقه‌ها بسیار جوان‌تر هستند و در چند صد میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند. بر اساس این نظریه، حلقه‌ها به قدری جوان هستند که اگر دایناسور‌ها برنامه فضایی داشتند، زحل بدون حلقه را از طریق تلسکوپ‌های خود می‌دیدند.
جورجینا رودریگس با بچه‌ها صحرای عربستان می‌رود و حلقه الماس خیره کننده‌اش را به نمایش می‌گذارد.
روز گذشته در آخرین تمرین استقلال پیش ازدربی ریکاردو ساپینتو از شاگردانش خواست دور هم جمع شوند و حلقه اتحاد تشکیل دهند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال با درخواست کی‌روش مثل روزهای گذشته حلقه اتحاد تشکیل دادند.
بازیکنان ایران بلافاصله پس از باخت در یک جلسه سرپایی کوتاه با سرمربی تیم شرکت کردند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با انگلیس و شروع جام جهانی با این قاب همراه بود.
استقلال بعد از دیدار با نساجی حالا باید در یک مسابقه مهم به مصاف گل گهر در سیرجان برود. تیمی که با حضور در رده دوم جدول نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از بازی ها است.
گل تساوی‌بخش گل‌گهر در شرایطی به ثمر رسید که حضور بهنام برزای به عنوان جانشین جان تازه‌ای به حملات سیرجانی‌ها داد.
کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، که در بازی بزرگ امشب مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت دقایقی پیش وارد ورزشگاه اولدترافورد شد تا بازی تیم جدیدش را از نزدیک تماشا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ