ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها، هابیتی به نام فرودو بگینز به سفری خطرناک در سراسر زمین میانه می‌رود. به نظر می‌رسد که این گربه‌ماهی هم در جریان سیر تکاملی خودش سفری بسیار طولانی و غیر قابل باور را از سر گذرانده است.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
توسط فردریش ویلر، بلافاصله پس از نخستین سنتز جیوه تیوسیانات، کشف شد. برای مدتی یک محصول آتش‌بازی به نام Pharaoschlangen در آلمان برای عموم در دسترس بود، اما پس از کشف خواص سمی آن به واسطه مرگ چند کودک ممنوع شد.
جک گریلیش و دنی کارواخال در جریان نیمه اول بازی منچسترسیتی و رئال مادرید درگیری عجیبی با یکدیگر داشتند.
در نامه شماری از دیپلمات‌های پیشین آمریکایی به بایدن مطرح شده است که راهبرد فعلی بایدن مبنی بر کاهش تحریم‌ها در قبال رفتار خوب، خطرناک است چراکه «به جای متکی بودن بر اهرم فشار آمریکا، بیشتر متکی بر اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.»
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی می گوید نزدیک به 70 درصد مردم کم تحرکی دارند که حتی از کرونا هم خطرناک تر است.
مارهای عجیب «بوآ شنی صحرا» در بیابان‌ها و استپ‌های نیمه بیابانی ایران زندگی می کنند.
پایتخت دارای ۳۳ هزار ساختمان ناایمن است که ۱۲۹ مورد آن‌ها بسیار پر خطر و خطرناک هستند و در این میان نام مراکز پر ترددی مانند ساختمان پاساژ باملند نیز به چشم می‌خورد.
عادل خمیس، بازیکن سابق تیم ملی قطر و باشگاه الغرافه می‌گوید شکست سنگین الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک رسوایی بزرگ و خطرناک است.
گَرزِه مار (نام علمی: Macrovipera lebetina) یک گونه از مار‌های سمی است که در شمال آفریقا، بخش‌هایی از خاورمیانه و از شرق تا منطقه کشمیر پراکندگی دارد. تا کنون ۵ زیرگونه از گرزه‌مار شناسایی شده‌است.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
نیمه دوم دی‌ماه پیچ خطرناک فوتبال ایران برای ریکاردو ساپینتو خواهد بود.
در میان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یک نام آشنا دیده می‌شود.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن پورتو نام برده است.
نیمه اول این مسابقه سه صحنه مهم داشت. در اولین صحنه فرشید باقری به دلیل تکل خطرناک و کف پا روی مرتضی پورعلی گنجی باید به صورت مستقیم از زمین اخراج می‌شد که داور فقط به او کارت زرد نشان داد.
فدراسیون فوتبال ایران درگیر نامه خطرناکی است که از سوی فیفا ارسال شده است.
زوج تهاجمی خطرناک تراکتور در نیمه اول بازی امروز نتوانست خطری جدی روی دروازه نفت ایجاد کند.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
ستاره برزیلی گل گهر در اولین نیمه ای که به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب حضور داشت، خوش درخشید.
قیچی دیدنی مهاجم تراکتور، خطرناک ترین صحنه روی دروازه هوادار در نیمه اول بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان بدون آنکه دو دروازه به طور جدی تهدید شوند با تساوی به پایان رسید.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ