نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، بار دیگر فردی هتاک در هلند با حضور در مقابل سفارت ترکیه، به قرآین کریم توهین کرد.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به ساحت قرآن کریم در این کشور کرد.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم در این کشور کرد.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
وزیر خارجه عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود، خواهان توقف اقدامات اهانت آمیز علیه کتاب‌های آسمانی و ادیان الهی شد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم از سوی برخی اتباع کشور‌های اروپایی تاکید کرد: رفتار و جسارت‌هایی که اخیراً نسبت به قرآن کریم انجام شد، خیالی خام و باطل است؛ اگر خواستند میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی اعم از مسلمانان و مسیحیان دوقطبی ایجاد کنند، کور خوانند و موفق نشدند چراکه مسلمانان به کتاب‌های مقدس آسمانی مثل قرآن احترام می‌گذارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد.
وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که اهانت به قرآن می‌تواند به اعتبار کشورش در جامعه بین‌ المللی لطمه بزند.
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: مجوز پلیس سوئد در اهانت به قرآن کریم، با بهانه «آزادی بیان»، به ابتذال کشیدن آزادی بیان و حقوق بشر است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
جنبش مقاومت حزب الله لبنان، اهانت امروز شهرک‌نشینان تندروی صهیونیستی به کتاب مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت مجدد به قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد و از دولت دانمارک خواست برای جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز، تدابیر و اقدامات قاطع به عمل آورد.
شورای عالی سیاسی یمن خواهان منع واردات کالا از کشورهایی شد که اجازه هتک حرمت قرآن کریم را می‌دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اقدام هتاکانه گروهی افراطی در دانمارک، در اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام هتاکانه گروهی افراطی در دانمارک، در اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان را شدیدا محکوم کرد.
رئیس پارلمان عربی اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای عربی از جمله دانمارک را محکوم و آن را اقدامی برنامه ریزی شده توصیف کرد که نتیجه ای جز تقویت ایمان و اعتقاد مسلمانان به مقدسات ندارد.
شماری از مسلمانان در انگلیس با تجمع برابر سفارت سوئد در لندن اقدام موهن اهانت به قرآن کریم را در این کشور محکوم کردند.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در استکهلم را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تداوم هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی که این بار در سوئد رخ داد، را قویا محکوم کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند شماری از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی جنایتکارانه نسخه هایی از قرآن کریم را در نزدیک یکی از مساجد شهر الخلیل در کرانه باختری آتش زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ