الزورا از تمدید قرارداد جلال حسن، کاپیتان و دروازه‌بان مطرح خود، برای یک فصل دیگر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم زیر 23 ساله‌های عراق با مسئولان مس رفسنجان به توافق دست یافته و احتمالا به زودی به تهران سفر می‌کند.
دو تیم فوتبال عراقی به همراه داوران در محکومیت سوزاندن قرآن در سوئد با در دست گرفتن یک جلد قرآن کریم وارد زمین شدند.
قبل از آغاز بازی دو تیم فوتبال لیگ عراق (الشرطه و القاسم)، داوران و بازیکنان این بازی با در دست گرفتن قرآن و بوسیدن آن بازی را شروع کردند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
پلیس عراقی امروز مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
برای بسیاری از عراقی ها، علت اصلی از دست دادن بسیاری از تاریخ کشورشان متوجه ایالات متحده است. طبق گزارش ها، در طول تهاجم، ژنرال های آمریکایی به حفاظت از آثار تاریخی عراق اهمیت نمی‌دادند.
تيم‌ملی جوانان عراق با گلی دیرهنگام جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات و جام‌جهانی را به دست آثرد.
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دست کم ۱۱ شهروند عراقی در جریان حمله عناصر مسلح در شمال شرق استان دیالی خبر دادند.
تروریست های داعش سه دانش آموز و دو نیروی امنیتی را که در غرب الانبار ربوده بودند، به شهادت رساندند.
منابع عراقی از ربوده شدن ۴ چوپان در استان صلاح الدین به دست داعش و نیز زخمی شدن پنج نظامی این کشور در استان دیالی خبر دادند.
به گزارش منابع عراقی، آمریکا برای بی‌ثبات کردن امنیت عراق و احیای نسل جدید داعش در این کشور دست به کار شده است.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
یک منبع آگاه عراقی امروز شنبه اعلام کرد که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به طور موقت ریاست سازمان اطلاعات عراق را برعهده گرفته است.
طبق قوانین جدید، اتباع خارجی با خرید خانه‌ای به ارزش ۲۵۰ هزار دلار و بالاتر می‌توانند شهروندی و تابعیت ترکیه را به دست آورند.
ایران اخیرا در سیاست خود در قابل عراق رویکرد دست نخورده‌تری را اتخاذ کرده به این امید که شکاف‌های داخلی میان گروه‌های مختلف شیعه عراقی در نهایت به نفع آن کشور باشد. با در نظر گرفتن این محیط پرتنش، ایران این موضع را منطقی می‌داند که اجازه دهد درگیری‌های داخلی عراق بدون اعمال نفوذ زیاد خود بر اوضاع آن کشور پیش برود.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
مدیرکل محیط زیست استان خورستان گفت: اصلی‌ترین دلیل آتش سوزی در نیزار‌های تالاب در قسمت عراقی هورالعظیم خشکسالی است که در سطح ملی مکاتبات به منظور کمک برای مهار حریق در بخش عراقی انجام شده، اما هنوز نتیجه‌ای به دست نیامده و عراق همکاری لازم را نداشته است.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
همزمان منابع عراقی اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور طرفداران جریان صدر را از کاخ ریاست جمهوری بیرون کرده و کنترل آن را به طور کامل در دست گرفته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ