چند سال پیش، یک خرس ماده به چادر کوهنوردان نزدیک شد و اشتباه بزرگ آنجا شکل گرفت کوهنوردان به این خرس غذا دادند و باعث شد عادت بدی را بگیرد او حالا توله های خود را برای غذا گرفتن با خود میاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
این دست برنزی در حالی پیدا شد که گل و خاک اطراف آن را پوشانده بود و به طرز ترسناکی زنده و طبیعی به نظر می‌رسید.
تصاویر ترسناک هوش مصنوعی از مرد عنکبوتی واقعی را ببینید.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
گورستانی به نام «سفیدچاه» در بهشهر مازندران قرار گرفته که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با دیگر گورستان‌های کشور دارد. خاک این گورستان سفید است، سنگ قبر‌های آن همه به‌صورت عمودی هستند و بعد از نام و نام پدر، شغل افرادی که فوت شدند به‌صورت نمادین روی این سنگ‌ها تراشیده شده است.
پهپاد کمان۲۲ که شباهت زیادی به طراحی پهپاد پردیتور آمریکایی دارد و از نظر ظاهری هم به پهپاد شاهد ۱۲۹ شبیه است، به‌طور جدی علیه گروه‌های شورشی در سوریه مورد آزمایش قرار گرفت.
یکی از شگفت انگیزترین و غول پیکرترین حیواناتی که در حال انقراض است، ماموت پشمالو است. آن‌ها در عصر یخبندان زنده ماندند، اما نتوانستند از طمع انسان‌ها جان سالم به در ببرند. آن‌ها را اجداد فیل‌های امروزی می‌دانند.
به نظر می‌رسد احیای علاقه چین به توپخانه با کالیبر بزرگ‌تر از جنگ جاری در اوکراین الهام گرفته شده است، جایی که هر دو طرف نبرد از توپ ۲۰۳ میلی‌متری مالکای دوران شوروی علیه یکدیگر استفاده کرده‌اند.
توپ روسی مالکا ۲ S ۷ Pion/۲ S ۷ M که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۰ ساخته شد در کنار هویتزر خودکششی M ۱۱۰ آمریکایی از مشهورترین نمونه‌های ۲۰۳ میلی‌متری هستند.
باستان‌شناسان مکزیکی مجسمه‌ای از ایزد آذرخش مایا‌ها را یافته‌اند که به خاطر پوزۀ بلند و چشمان عجیبش جلب توجه می‌کند.
تصاویری با عنوان «تهرانِ ۵۰ سال بعد» توسط هوش مصنوعی منتشر شده است. تهرانی که احتمالا درگیر یک زلزله و یا خشکسالی خواهد بود. منبع: خبرفوری
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
تنوع بالگرد‌های روسی فوق العاده است و در محیط رزمی با توجه به خبرسازی‌های انجام شده توسط سایت‌های دولتی در ایران، ممکن است بالگرد‌های کاموف-۵۲ و میل-۲۸ به عنوان پرنده‌های رزمی در سازمان‌های دفاعی ایران به خدمت گرفته شوند
مانتیس بامزه انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار، از ترسناک‌ترین شکارچیان بی‌رحم طبیعت است که نه فقط حشرات که گاهی پرندگان کوچک را نیز شکار می‌کند.
فرود در طوفان کار بسیار دشواری است که امکان دارد بسیاری از خلبانان قیدش را بزنند، اما برخی هم با اتکا به مهارت‌های خود این مهم را هرطور که شده انجام می‌دهند.
مارتین فورد مبارز بریتانیایی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده است.
این هلی‌کوپتر تهاجمی برای حمله به اهداف زمینی توسعه پیدا کرده است و با استفاده از دو پروانه‌ای که خلاف جهت هم می‌گردند، احتیاجی به پروانه دم ندارد. این طراحی قدرت مانور بالایی به پرنده ترسناک می‌دهد.
پولینسکی گفت که انگشت شست پای چپ قفل‌شده، این نظریه را تقویت کرد که او در زمان مرگ یک خون‌آشام محسوب می‌شده است!
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
بنابر اطلاعات منابع علمی، عقرب‌های آمادوک (گاردیوم) از خطرناک‌ترین عقرب‌ها هستند. سم عقرب‌های گاردیوم بسیار خطرناک است و زهر این نوع کژدم می‌تواند یک انسان بالغ را به راحتی از پا در بیاورد. رنگ نر آن طوسی متمایل به کرم و رنگ ماده آن کرم متمایل به قهوه‌ای است.
یکی از دلایل ایجاد و رهاسازی این گودال‌ها می‌تواند گرانی زمین و علاقه مالکان به استفاده بیشتر از زمینی که در اختیار دارند، باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ