براساس برخی خبرهای رسیده به «دنیای‌اقتصاد» ظاهرا اسحاق جهانگیری قصد دارد به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود و ثبت‌نام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمانه زنی‌ها درباره کاندیداتوری چهره‌های شاخص در انتخابات، این سناریو را مطرح می‌کند که آیا در اسفندماه ۱۴۰۲ شاهد زور و آزمایی ژنرال‌های سیاسی بر سر کرسی نمایندگی مجلس هستیم؟
جهانگیری: هنوز تکلیف پرونده شکایت قالیباف از بنده، مشخص نشده است.
اسحاق جهانگیری درباره حضور در انتخابات و لیست اصلاح طلبان اعلام موضع کرد.
اسحاق جهانگیری در مراسم ختم مادرش تابوشکنی کرد و تصویر مادرش را روی اعلامیه ترحیم او چاپ کرد.
مراسم ختم مادر اسحاق جهانگیری، عصر روز شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد./
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عصر شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم یادبود حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر برادران اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ،  ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و  مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در مسجد نور تهران برگزار شد.
اسحاق جهانگیری به همراه برادران خود ابراهیم و مهدی از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی شهید فیاض بخش کرمان در فضای صمیمانه بازدید کردند.  این بازدید در حاشیه مراسم ترحیم  مرحومه حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر شهیدان جهانگیری انجام شد.
معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به سوگ مادرش نشست.
به گزارش جماران، حاجیه خانم «فاطمه بهرامی»، مادر گرامی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. به همین مناسبت تصاویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل مرحومه منتشر می‌شود.
رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی به اسحاق جهانگیری تسلیت گفت.
مراسم تشییع و خاکسپاری این دو مادر شهید فردا در سیرجان برگزار می‌شود.
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
وکیل اسحاق جهانگیری درباره جلسه دیروز دادگاه، می‌گوید موکل او شخصا آمادگی حضور در دادگاه را داشت، اما از آنجایی که مطلع شدیم آقای قالیباف عزم رودرو شدن در دادگاه ندارد، من به‌عنوان وکیل، در دادگاه حاضر شدم.
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در دولتهای یازدهم و دوازدهم نوشت: سیاست مقابله با عدم رعایت حجاب، به پلمب کردن بعضی رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری و نهایتا محدودیت در کسب‌وکارهاى خدماتى کوچک رسیده است. باید به سیاستگذاران چنین اقداماتی گفت با فشار به فعالان اقتصادی نمی‌توان به‌دنبال حل یا کاهش مسائل اجتماعی و فرهنگی بود.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی گفت: اگر قرار باشد یکی از اشتباهات زندگی سیاسی خودم را بنویسم حتما شرکت من در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ است.
اسحاق جهانگیزی معاون اول دولت حسن روحانی به انتقاد یکی از کاربران توئیتر پاسخ داد.
مردم مهم‌ترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی‌ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و هست. با اجرای دقیق و کامل قانون اساسی راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم.
اسحاق جهانگیری نوشت: دولت در خرداد ماه ۱۳۹۷ تصویب کرد که براساس اصل ۲۷ قانون اساسی و به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، نحوه برگزاری اعتراضات و محل آن تعیین شود. «متاسفانه» دیوان عدالت اداری با شکایت افرادی این مصوبه را ابطال کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انتقادات اسحاق جهانگیری از مجلس، گفت: این افراد در حال برنامه‌ریزی انتخاباتی هستند و می‌خواهند روی افکار عمومی کار کنند.
اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که به دیدار آیت الله العظمی جوادی آملی رفته است. / جماران
اسحاق جهانگیری: اگر دولت ورود نمی‌کرد، قیمت ارز جهش عجیبی پیدا می‌کرد/ روس‌ها به ایران ارز نمی‌دادند/ارزهایی که در دولت احمدی‌نژاد هدر رفت، شناسایی نشده است/حجم تجارت ایران ۷۰ میلیارد دلار است؛ ۲۰ درصدش در جیب کسانی می‌رود که داخل کشور دنبال تحریم هستند
اسحاق جهانگیری در یادداشتی نوشت: «باید در شرایط دشوار کنونی، انگیزه‌ها و دغدغه‌ها را در مقیاس ملی سنجید و تلاش کرد که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم به ویژه سیاست خارجی و احیای برجام و رفع تحریم‌ها، موفقیت کشور قلمداد شود. آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ