ژوزه مورایس می‌گوید با محدودیتی که فدراسیون در بودجه در نظر گرفته جذب بازیکن خارجی نمی‌تواند کمک خاصی بکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی ایتالیایی تیم ملی معتقد است بازیکنان شاغل در لیگ برتر از کیفیت لازم برای انتقال به تیم‌های خارجی برخوردار هستند.
بازیکنان زیر ۲۱ سال تیم ملی والیبال ایران می‌توانند مستحق دریافت جوایز درخور مقامی که کسب کردند باشند.
کارشناس والیبال کشورمان معتقد است عدم هماهنگی بازیکنان و نبود اعتماد به نفس در ملی پوشان باعث شد در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ایران برابر حریفانش رضایت‌بخش نباشد.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
ما می‌توانستیم برنده بازی با عراق باشیم اما جسم بازیکنان ما در زمین بود و روح‌شان خارج از زمین؛ حتی حین گرم کردن هم مشخص بود که این تیم می‌بازد...
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در تیم پالما اسپانیا حضور دارد ضمن بر شمردن امکانات حرفه‌ای فوتسال این کشور، گفت: به نظرم همه بازیکنان تیم ملی ایران می‌توانند راحت در لیگ اسپانیا بازی کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
مدیرعامل اسبق پرسپولبس ضمن تبریک برد ایران برابر ولز، از ریاست جمهوری درخواست پاداش ویژه برای بازیکنان را خواستار شد.
واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در قطر هم می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از نگرانی‌های بالقوه مسئولان ورزش ایران در جام پیش‌رو باشد. واقعیت این است که با هر تدبیر و اندیشه‌ای سخت است که بتوان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را از سؤالات غیرفوتبالی در این زمینه دور نگه داشت.
عبدالله ویسی با اشاره به توانایی فنی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، مدعی است صعود از مرحله گروهی از دسترس شاگردان کارلوس کی‌روش دور نخواهد بود.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
سخنگوی دولت می‌گوید علی کریمی مشکلی ندارد، ولی در همین چند هفته گذشته، بسیاری از چهره‌های ورزشی و تلویزیونی به دلیل حمایت از علی کریمی بازداشت شده، بازخواست شده یا ممنوع‌الکار شده‌اند. حسین ماهینی از جمله بازداشتی‌هاست که بعد از چند روز آزاد شد، بازیکنان پرسپولیس بازخواست شدند و مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش هم به دلیل حمایت از علی کریمی ممنوع‌الکار شد.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است هدف اصلی برگزاری فوتبال در این رده سنی باید توسعه باشد.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.
امیرحسین اسفندیار می‌تواند با ادامه روند خوب خود یکی از بازیکنان کلیدی ایران در مسابقات قهرمانی جهان باشد.
حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه‌ای بعد نیز زمین لرزه‌ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.  رویدادی که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تا این لحظه، خوشبختانه خسارت خاصی در پی نداشته است.
از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ